برخی تصادفات جاده‌ای ناشی از خرابی دوربین‌هاست

سردار حاجیان گفت: معیوب بودن حتی یک دوربین در جاده هم به نظر بنده زیاد است و نباید دوربینی که نقش نظارتی دارد خاموش و یا دارای مشکل باشد.



سردار مهدی حاجیان، سخنگوی نیروی انتظامی ، در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث و انتظامی مجله خبری درباره خرابی‌ دوربین‌های جاده‌های کشور اظهار کرد: نیروی انتظامی هر تعداد دوربینی که در جاده‌ها و در سطح شهر معیوب هستند را به دستگاه‌های مربوطه اعلام و ارجاع کرده است.

وی افزود: متولی دوربین‌های جاده‌ها وزارت راه و شهرسازی و متولی دوربین‌های شهرها شهرداری‌ها هستند و پلیس هم دوربین‌های مشکل‌دار را اعلام کرده است.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه پلیس از دستگاه‌های مربوطه برای اصلاح دوربین‌ها مطابه‌گر است، ادامه داد: امیدواریم هرچه سریع‌تر این دوربین‌ها اصلاح و به سامانه پلیس وصل شوند.

سخنگوی نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند درصد دوربین‌ها معیوب هستند؟ تصریح کرد: آمار دقیقی ندارم. وزارت راه و شهرسازی باید پاسخ دهد چرا برخی از دوربین‌های جاده‌ها معیوب شده و اصلاح نیز نشده است.

وی خاطرنشان کرد: معیوب بودن حتی یک دوربین در جاده هم به نظر بنده زیاد و حادثه آفرین است. نباید دوربینی که نقش نظارتی دارد خاموش و یا دارای مشکل باشد.

انتهای پیام/


پست های مرتبط