قاتلان دکتر محفوظی دستگیر شدند

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت دو نفر که در قتل دکتر محفوظی مشارکت داشتند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.



به گزارش مجله خبری، بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت دو نفر که در قتل دکتر محفوظی مشارکت داشتند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.

بر اساس این خبر چندی پیش دو نفر راکب موتورسوار جلوی درب خانه دکتر محفوظی او را به ضربه گلوله به قتل رسانده و متواری شده بودند.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت دو نفر که در قتل دکتر محفوظی مشارکت داشتند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.

دکتر محفوظی کشته شد

گفتنی است، صبح روز ۳۰ مرداد خبری مبنی بر به قتل رسیدن مردی ۸۵ ساله به نام «دکتر محفوظی» در منطقه سعادت آباد تهران منتشر شد؛ جنایتی که نام مقتول آن پرسش‌هایی را در میان افکار عمومی ایجاد کرد که دکتر محفوظی کیست؟

دکتر محفوظی کیست؟

بر اساس آنچه که صبح همان روز سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد حوالی ساعت هفت صبح پیرمردی حدودا ۸۵ ساله مقابل در منزل مسکونی‌اش مورد شلیک گلوله قرار گرفته و به قتل رسید. پلیس بدون اشاره به سوابق این فرد، نام او را «دکتر محفوظی» اعلام کرده است.

در پی انتشار این خبر اما خبرهایی مبنی بر سوابق مدیریتی این فرد نیز منتشر شد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که دکتر علی محفوظی که دارای تخصص بیهوشی بود و در اواخر دهه هفتاد و به مدت حدود دو سال تا اوایل دهه هشتاد ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور را بر عهده داشت.

محفوظی همچنین در اوایل شهریور ماه سال ۱۳۷۲، با حکمی از سوی وزیر وقت بهداشت به عنوان معاون اموراداری و مالی وزارت بهداشت منصوب شده بود.

معاونت دانشگاه علوم پزشکی تهران ، عضویت در شورای‌عالی نظام پزشکی کشور، عضویت در هیئت امناء درمانگاه‌های خیریه کشور، عضویت در انجمن بیهوشی ایران و... از دیگر سوابق محفوظی است.


آیا این خبر مفید بود؟

2

0


نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط