شکست خانگی نفتی های مسجدسلیمان و برد استقلال در پایان نیم فصل

تیم نفت مسجدسلیمان از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور عصر امروز میزبان تیم استقلال بود که در نهایت با نتیجه سه بر صفر از مهمان تهرانی خود شکست خورد.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از آبادان، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور عصر امروز پنج شنبه(23 دی ماه 1400) میزبان تیم استقلال بود که در نهایت با نتیجه سه بر صفر از مهمان تهرانی خود متحمل شکست شد.

تیم نفت مسجدسلیمان طی 14 دیدار قبلی خود دو برد، پنج تساوی و هفت شکست را تجربه کرده بود و با 11 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رقابت های جای دارد و علیرغم عدم حضور سرمربی خود امروز در دیداری خانگی به دنبال کسب پیروزی و پایانی خوش در نیم فصل و ارتقای جایگاهش در جدول لیگ است.

نیمه اول این دیدار با گلزنی شاگردان فرهاد مجیدی آغاز شد. در این صحنه توپ ارسالی استقلالی ها به محوطه جریمه نفتی ها، با دفع بازیکنان مسجدسلیمان به بیرون منطقه هجده قدم به امیر حسین حسین زاده رسید و این بازیکن در دقیقه 16 به صورت سرضرب توپ را وارد دروازه علی محسن زاده کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت. این تیجه تا پایان 45 دقیقه تغییر نکرد و شاگردان مجیدی با تک گل حسین زاده پیروز به رختکن رفتند.

نیمه دوم این دیدار نیز با گلزنی استقلالی های اغاز شد. در این صحنه روی پاس کوین یاماگا در دقیقه 53، باز هم امیر حسین حسین زاده صاحب موقیت شد و توانست با به ثمر رساندن گل دومش در این دیدار دبل کند تا با این نتیجه خیال هم تیمی هایش راحت تر شود. این پایان کار نبود و اینبار کوین یاماگا در دقیقه 58 روی پاس مهدی مهدی پور توانست دروازه علی محسن زاده را بازکند و سومین گل تیمش را به ثمر برساند.

این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. از طرفی نفتی های مسجدسلیمان نیز با این شکست بحرانی بر بحران هایشان افزوده شد و نیم فصل را با شکست، مشکل های مالی، بی مهری برخی لیدرها و نبود سرمربی به پایان رساندند.

فراز کمالوند برای این مسابقه ترکیب علی محسن زاده، مصطفی ناییچ پور، مجتبی لطفی جلیسه، علیرضا دغاغله(70 محمد مهدی احمدی)، میرهادی میرجوان(70 سجاد حیدری)، محمدبلبلی، میثم تقی زاده بانی، مجید عیدی، مسلم مجدمی(59 سینا خادم پور)، میلاد باقری و مهردادهدایتیان را به میدان خواهد فرستاد.

همچنین سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، حسین مرادمند، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی(46 سید ابوالفضل جلالی)، امیرحسین حسین زاده(69 امین قاسمی نژاد)، سبحان خاقانی(46 وریا غفوری) و رودی ژستد(79 امیر علی صادقی) بازیکن ارنج شده فرهاد مجیدی در رقابت با نفت مسجدسلیمان هستند.

حمید حاج ملک با کمک های محمد راهی، حمیدرضا افشون و کمیل غلامی قضاوت این دیدار و خداداد افشاریان بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

مسلم مجدمی در دقیقه(42) و محمد بلبلی(53) از نفت مسجدسلیمان و کوین یاماگا(45) از استقلال با کارت زرد دارور جریمه شد.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با تفاضل منفی 12 و 11 امتیاز موقتا در رده 15 و تیم استقلال با 35 امتیاز در رده اول لیگ برتر بیست و یکم جای دارند./انتهای پیام



پست های مرتبط