آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا 23 دی 1400

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 74 بیمار در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد 17 نفر مبتلای قطعی و یک نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.



به گزارش مجله خبری از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان پناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 86 هزار و 211 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 331 جواب نمونه پی سی آر و رپید تست دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت، حدود ۷ درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:خوشبختانه با کاهش نسبی شمار مبتلایان، بیماران بستری در بیمارستان ها و بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه مواجه هستیم که امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و اصناف و تکمیل واکسیناسیون این روند ادامه داشته باشد.

یزدان پناه افزود:از مردم شریف استان تقاضا می کنیم همچون گذشته استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی، رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در تجمعات و پرهیز از مکان های پرخطر را رعایت نمایید تا انشاالله به کنترل بیماری و کاهش مرگ ومیر در استان برسیم.


پست های مرتبط