سپاهان بازیکن ضعیف ندارد/ لیگ افت نکرده، فوتبال عوض شده است

پیشکسوت سپاهان به بیان نظرات خود درباره سطح فنی لیگ برتر امسال و عملکرد زردپوشان پرداخت.



مجید بصیرت، پیشکسوت باشگاه سپاهان اصفهان، درباره بازی‌های امسال لیگ برتر به خبرنگار گروه ورزشی مجله خبری گفت: به نظر من 4 یا 5 تیم مدعی هستند و فاصله خود را جدا کرده‌اند. وضعیت گل گهر البته با دیگران متفاوت است. نظر شخصی من این است که نباید به زودی امتیازات تغییر می‌کرد و باید پس از رای قطعی استیناف جدول تغییر می‌کرد تا تکلیف همه مشخص شود. اگر امتیازات برگردد همه چیز به هم می‌ریزد و اوضاع بسیار متفاوت خواهد شد. همان‌طور که گفتم امسال 4 یا 5 تیم مدعی هستند و دیگر تیمی نمی‌تواند از انتهای جدول به صدر برسد چرا که مدعیان جدا شده‌اند.

وی درباره افت سطح فنی لیگ برتر عنوان کرد: ببینید، مربیان و افکارشان تغییر کرده است. در حال حاضر یک نسل از مربیان دیگر حضور ندارند. از مرحوم یاوری تا آقای ابراهیم زاده. همه مربیان بزرگی بودند اما دیگر در سطح اول حضور ندارند. این روزها نویدکیا در سپاهان، مجیدی و نکونام نماینده نسل جدید مربیان هستند. اصلا از نسل قبل کسی نمانده. شاید تنها امیر قلعه‌نویی را باید از قبلی‌ها دانست. این مسئله قطعا باعث تغییر شکل فوتبال شده. عدم حضور مربیان خارجی هم باعث این تفاوت شده.و از نظر من لیگ افت نکرده، شکل فوتبال تغییر کرده. مشکلات مالی هم گریبانگیر بسیاری از تیم‌ها است و احتمالا به زودی اخبار اعتصاب چند تیم را خواهیم شنید. دیگر تیم‌ها که مشکلات ندارند تیم‌هایی هستند که خود را در جدول از دیگران جدا می‌کنند.

بصیرت درباره انتخاب یک بازیکن به عنوان ستاره از جمع سپاهانی‌ها گفت: هر بازیکنی در پست خود خوب است اما چون خودم در سیستم 442 در پست هافبک راست بازی می‌کردم سبک بازی محمدرضا حسینی را می‌پسندم. همه بازیکنان البته قابلیت حضور در تیم ملی را دارند. سپاهان بازیکن ضعیف و بد ندارد. تقویت سپاهان؟ من از نزدیک تمرینات این تیم را ندیده ام. بازیکنان سپاهان قابلیت‌های زیادی دارند و این مسئله منوط به تصمیم گیری کادر فنی است. نظر شخصی من اما این است که سپاهان یکی دو بازیکن جدید می تواند جذب کند.

وی افزود: سپاهان تا امروز بسیار خوب کار کرده. آن‌ها در چند بازی نمایش بسیار خوبی انجام دادند اما نتیجه نگرفتند. این می‌شود همان جذابیت فوتبال و این که تیم بهتر همیشه برنده نیست. سپاهان همیشه شخصیت قهرمانی داشته و خواهد داشت. سپاهان از هر نظر حرفه‌ای و مدعی اصلی قهرمانی است.

انتهای پیام//


پست های مرتبط