بدقولی حسن فتحی و فیلیمو پس از تبلیغات گسترده / «جیران» نیامد! / آیا دلیل عدم پخش سریال به شکایت کارگردان «آهوی من مارال» مربوط است؟

با وجود اینکه قرار بود قسمت اول مجموعه نمایشی خانگی «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه امروز جمعه 24 دی ماه ساعت 8 منتشر شود، این مجموعه در پلتفرم فیلیمو به پخش نرسید.



به گزارش گروه فرهنگ و هنر مجله خبری، پس از تبلیغات گسترده درباره سریال «جیران» و برگزاری مراسم افتتاحیه در هتل اسپیناس پالاس با حضور عوامل و برخی هنرمندان و اهالی رسانه با وجود اینکه تا ساعاتی پیش پلتفرم فیلیمو زمان پخش این سریال را ساعت 8 اعلام کرده بود، در حال حاضر «جیران» به انتشار نرسیده و فیلیمو نیز زمان پخش را به «به زودی» تغییر داده است.

گفتنی است مهرداد غفارزاده، نویسنده و کارگردان مجموعه نمایش خانگی «آهوی من مارال» از سازندگان مجموعه نمایش خانگی «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در مراجع سینمایی و فرهنگی شکایت کرده و علت این شکایت، شباهت‌ها میان فیلمنامه سریال «جیران» با طرح سریال «آهوی من مارال» بوده است که شاید دلیل اصلی عدم پخش «جیران» همین شکایت باشد.

انتهای پیام //


پست های مرتبط