تارتار: بازی شطرنج گونه ای را شاهد بودیم/فوتبال است و اتفاقاتش

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: قرعه سختی در ۵ بازی ابتدای لیگ داشتیم، تیم ما شخصیت لازم را به دست آورده است و به راحتی مقابل تیم‌های مدعی نمی‌بازد و بازی خوبی انجام می‌دهد. من مربی ذوب آهن هستم و تمرکزم روی تیم خودم است.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از اصفهان، مهدی تارتارپس از تساوی تیمش در مقابل ذوب آهن در شهرآورد اصفهان از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهارداشت: بازی واقعا زیبایی بود وبا وجود اینکه ۲ گل داشت، اما می‌توانست گل‌های بیشتری داشته باشد، هر ۲ تیم برای بازی مجله خبریمه داشتند و از حملات سریعی که داشتند به خوبی استفاده کردند، موقعیت‌های خوب زیادی ایجاد شد و می توان گفت بازی شطرنج ‌گونه‌ای را شاهد بودیم.

وی افزود: زمانی که جوانب و بودجه دو تیم را بررسی می‌کنیم، ارزش کار بازیکنان ما بیشترمشخص می‌شودو از بازیکنانم تشکر می کنم، تیم دست و پا بسته ای مقابل تیم مدعی سپاهان نبودیم وای کاش بازی برنده داشت و ۳ امتیاز در اصفهان می‌ماند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: قرعه سختی در ۵ بازی ابتدای لیگ داشتیم، تیم ما شخصیت لازم را به دست آورده است و به راحتی مقابل تیم‌های مدعی نمی‌بازد و بازی خوبی انجام می‌دهد. من مربی ذوب آهن هستم و تمرکزم روی تیم خودم است.

وی در رابطه با تساوی دنباله دار تیمش در لیگ گفت: استراتژی خاصی برای این ۵ هفته داشتیم، اما ۵ بازی اول ما واقعا سنگین بود، تا کنون به خواسته خود رسیدیم، هرچند هنوز هم معتقدم در تبریز می توانستیم پیروز میدان باشیم، فوتبال است و اتفاقاتش، سعی می‌کنیم از هفته های آینده برای برنده شدن بازی کنیم.

وی افزود: دربی حساسیت خاص خود را دارد، دوست نداریم به تیم همشهری ببازیم، من و بازیکنان انگیزه خاصی برای این بازی داشتیم.

تارتار در خصوص وضعیت بلیت فروشی و هواداران گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند، هزینه‌ها سنگین است، به هواداران و باشگاه حق می‌دهم، ای کاش ورزشگاه پر می‌شد و جذابیت بازی بیشتر می‌شد.

در ادامه مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن نیز در خصوص اعتراض سپاهانی‌ها به بلیت‌فروشی این دیدار گفت: قیمت‌گذاری بلیت حق مسلم هر باشگاهی است، ذوب‌آهن با توجه به تعاملات ۳۰ درصد تخفیف داد در حالی که هواداران عاشق سپاهان ۵۰۰ بلیت خریداری کردند، برخی افراد باید جایگاه خود را بشناسند و کسی که ۳ هفته است به ورزش ورود کرده است، نباید چنین صحبت‌هایی را مطرح کند و از باشگاهی ۵۴ سال قدمت دارد انتقاد کند.

انتهای پیام


آیا این خبر مفید بود؟

0

0


نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط