اعلام تصمیم بایدن درباره ایران از کاخ سفید

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید با اعلام اینکه جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا همچنان به مسیر دیپلماتیک با ایران متعهد است، اظهار داشت که اختلافات همچنان باقی است.



به گزارش گروه بین‌الملل مجله خبری، جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در حالیکه مذاکرات وین در انتظار تصمیم سیاسی دولت جو بایدن است، افزود: همچنان شکاف ها و اختلاف هایی وجود دارد. مذاکرات اما هنوز ادامه دارد.

این مقام کاخ سفید با بیان اینکه مذاکرات ادامه دارد، گفت که اکنون احتمال دستیابی به توافق به اندازه گذشته به اندازه گذشته نیست.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا اضافه کرد چنانچه توافقی با ایران حاصل نشود، بایدن به دنبال اطمینان از وجود گزینه های دیگری برای جلوگیری از دستیابی ایران به توانایی ساخت سلاح هسته‌ای است.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز روز چهارشنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران در تداوم ادعاهای آمریکا علیه مجله خبریمه هسته ای صلح آمیز ایران گفت که در حال بررسی پاسخ ایران هستییم و بایدن توافقی را که در راستای منافع ملی آمریکا نباشد، امضا نخواهد کرد.

این مقام وزارت خارجه آمریکا با تکرار اظهارات روز گذشته خود مدعی شد که پاسخ ایران ما را در مسیر رسیدن به توافق قرار نمی‌دهد.




آیا این خبر مفید بود؟

1

0


نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط