تصمیمات اشتباه کمر تیم ‌ملی را شکست/ زمانی باختیم که خودمان را علامه دهر فرض کردیم!

کارشناس والیبال گفت: تیم ‌ملی زمانی باخت که بازی‌های تدارکاتی را جدی نگرفت.



تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان مقابل برزیل سه بر صفر شکست خورد و با عملکردی ضعیف از دور مسابقات کنار رفت.

ناصر شهنازی، مربی والیبال در مورد عملکرد تیم ایران در این دوره از مسابقات جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی مجله خبری اظهار داشت: ما باید افکارمان را تغییر دهیم و برای حضور در مسابقات و نتیجه‌ای که به دست می‌آید پایبند اصول مشخصی باشیم. تیم ملی ایران پیش‌تر در لیگ‌ ملتها جایگاه هفتمی را به دست آورد، مسابقاتی که برای تمام کشورها به اندازه یک بازی تدارکاتی اهمیت دارد و در مجموع ماهیت این مسابقات مشخص است.

وی افزود: تیم جوان ما نسبتا خوب ظاهر شد و نتیجه قابل دفاعی را هم کسب کرد ولی ما چه کردیم؟ آنقدر این مسابقات و نتیجه را بزرگ کردیم که فراموش شد این جایگاه در یک رویدادی چون لیگ ملت‌ها به دست آمده است. همین امر باعث شد انتظارات از تیم ‌ملی بالا برود‌. تیم ‌ملی با بزرگ کردن نتیجه یک تورنمنت کم ارزش در مهمترین رویداد جهانی نتیجه نگرفت و حالا می‌خواهیم با توجیه کردن یک فرار رو به جلو داشته باشیم و این درست نیست.

کارشناس والیبال در ادامه تاکید کرد: ما زمانی باختیم که در جام ملتها هفتم شدیم و بعد در فضای مجازی کارشناس هایی را که نقاط ضعف تیم را مطرح کردند، احمق خطاب کردیم، ما زمانی باختیم که بازیکن های خوبمان را جاه طلب خطاب کردیم و از تیم کنار گذاشتیم، تیم ‌ملی زمانی باخت که بازی های تدارکاتی را جدی نگرفت، ما زمانی باختیم که ذهنیت خودمان را برای این بازیها بروز نکردیم. والیبال ما زمانی باخت که دوست را دشمن فرض کرد.

شهنازی افزود: تیم‌ ملی برای مسابقات جهانی با ترکیبی قوی‌تر و کاملتر رفت ولی نتیجه نگرفت. این نتیجه واقعا جای بحث ندارد؟ ما مقابل آرژانتین پیروز شدیم چون تیم مقابل اشتباهات زیادی داشت، همین را گفتیم ولی به همه برخورد! بردن هلند برای ما از نان شب هم واجب‌تر بود اما دید کادر فنی این بود که این یک بازی تشریفاتی است! وقتی کارشناسی ضعف‌ها را مطرح می‌کند او را بی‌سواد و بدون تجربه خطاب می‌کنیم و خودمان را علامه دهر می‌دانیم نتیجه هم همین می‌شود.

وی در پایان گفت: هنوز هم می‌گویم ما شانس برتری مقابل برزیل را داشتیم چون دو بازیکن خوب خود را نداشت مخصوصا یکی از پاسورهایش که با حضورش می‌توانست کار را برای ما سخت کند ولی تصمیمات اشتباه کمر تیم ‌ملی را شکست و باعث حذف‌مان شد.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//


آیا این خبر مفید بود؟

2

0


نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط