اعتراض کوبنده نمایندگی ایران در سازمان ملل؛ آمریکا و انگلیس هیچ‌گونه مشروعیتی برای طرح اتهام علیه ایران را ندارند

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در توییتی تصریح کرد‌: آمریکا و انگلیس که در حملات سایبری متعدد علیه زیر ساختها و حتی تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی ایران ساکت بوده اند و حتی بصورت مستقیم و غیر مستقیم از این اقدامات حمایت می‌کنند، هیچگونه صلاحیت و مشروعیتی برای طرح چنین اتهاماتی علیه جمهوری اسلامی ایران ندارند.



به گزارش گروه بین‌الملل مجله خبری، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در رشته توییتی با رد اتهام زنی آمریکا و انگلیس علیه کشورمان مبنی بر نقش در حمله سایبری به آلبانی ، این دو کشور را فاقد صلاحیت و مشروعیت برای طرح چنین اتهاماتی علیه جمهوری اسلامی ایران دانست.

نمایندگی کشورمان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان قربانی حملات سایبری، هرگونه حمله سایبری به زیر ساختهای غیر نظامی را در همه اشکال محکوم می‌کند.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: آمریکا و انگلیس که در حملات سایبری متعدد علیه زیر ساختها و حتی تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی ایران ساکت بوده اندو حتی بصورت مستقیم و غیر مستقیم از این اقدامات حمایت می‌کنند، هیچگونه صلاحیت و مشروعیتی برای طرح چنین اتهاماتی علیه جمهوری اسلامی ایران ندارند.

نمایندگی ایران مستقر در نیویورک تصریح کرد: ایران به عنوان کشوری که بطور مستمر مورد حملات سایبری قرار گرفته است، بخش مهمی از تلاشهای مسئولانه بین المللی در مقابله با تهدید حملات تروریستی است.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از قربانیان اصلی تروریسم است،تاکید کرد: ایران از دولتهای عضو سازمان ملل متحد می خواهد،که به تعهدات بین المللی خود برای مقابله با تروریسم پایبند بوده و از پناه دادن به گروههای تروریستی در خاک خود و یا حمایت از آنها خودداری کنند.


آیا این خبر مفید بود؟

0

1


نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف






پست های مرتبط