حضور بیش از هزار استاد دانشگاه‌های علوم پزشکی در دوره‌های آموزشی و فرهنگی

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از حضور بیش از هزار استاد دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور در دوازده دوره آموزشی و فرهنگی در مشهد، خبر داد.



به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری مجله خبری؛ دکتر عباس شیراوژن در مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی و فرهنگی همراه با حکیمان و تجلیل از استادان برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مشهد، گفت: با توجه به این‌که استادان دانشگاه‌ها در طول سال تحصیلی درگیر کلاس‌های درس هستند، از فصل تابستان به عنوان فرصتی ویژه برای برگزاری اولین دوره آموزشی و فرهنگی همراه با حکیمان استفاده کردیم تا میزبان اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.

وی اضافه کرد: در این دوره که در قالب ۱۲ نوبت برگزار شد میزبان بیش از هزار استاد از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی مشهد در بازه زمانی چهل روزه بودیم و مجله خبریمه‌های فرهنگی، آموزشی و زیارتی هر گروه به مدت ۷۲ ساعت برگزار شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: این اولین دوره‌ای بوده که در این سطح برگزار می‌شود و دولت سیزدهم پیشگام آن بود. امیدواریم خروجی‌های اثربخش آن را در سال تحصیلی جدید و در سر کلاس درس دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور ببینیم.

دکتر شیراوژن با بیان اینکه همواره قدردان تلاش‌های خستگی ناپذیر استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور هستیم، خاطرنشان کرد: دوره آموزشی و فرهنگی همراه با حکیمان را با هدف قدرشناسی از خدمات ارزنده استادان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد برگزار کردیم تا در کنار انجام فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی، تشرف خانوادگی هم به بارگاه منور رضوی داشته باشیم.

وی در پایان از مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مجمتع شهدای سلامت این دانشگاه برای میزبان اولین دوره آموزشی و فرهنگی همراه با حکیمان با حضور بیش از ۳ هزار زائر و میهمان امام رضا (ع)، قدردانی کرد.

انتهای پیام/


آیا این خبر مفید بود؟

0

0


نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط