پرسپولیس اسبش را برای قهرمانی زین کرده است/ پیروزی در مسجدسلیمان مهم خواهد بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس می‌تواند حریف خود را در مسجدسلیمان شکست بدهد.



لیث نوبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی مجله خبری درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس سر و شکل خوبی را به دست آورده و توانسته نتایج مطلوبی را کسب کند. این تیم فصل قبل ابزارهای لازم و کافی را برای نشان دادن توان فنی خود نداشت و همین مسئله باعث شد در مسیر قهرمانی دستش از جام کوتاه بماند.

وی در ادامه افزود: با اضافه شدن دو مهاجم خوب و گلزن که می توانند زحمات کل تیم را به نتیجه برسانند به نظر می رسد پرسپولیس اسبش را برای قهرمانی زین کرده است.

بازیکن سابق سرخ‌پوشان در مورد اضافه شدن شیخ دیاباته به جمع پرسپولیسی ها خاطرنشان کرد: شیخ دیاباته قبلا تجربه حضور در فوتبال ایران را داشته و با فوتبال ما آشنایی خوبی دارد که این مسئله می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، ضمن اینکه او از نظر فنی بازیکن خوب و گلزنی است و همراه با یورگن لوکادیا می توانند بار تهاجمی پرسپولیس را به دوش بکشند.

لیث نوبری در مورد صدرنشینی پرسپولیس و تاثیر آن در شرایط روحی و روانی این تیم به خبرنگار مجله خبری گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما پرسپولیس نشان داده که شخصیت قهرمانی را دارد. این تیم در دو بازی اول چهار امتیاز را از دست داد ولی در نهایت بازی به بازی بهتر شد. کسب حداکثر امتیازات در هفته اول برای تیم‌های مدعی بسیار مهم است و می تواند چهره قهرمان را به تیم ها بدهد که پرسپولیس از این شاخصه بهره مند است. در فصل قبل این تیم علاوه بر اینکه از نظر نداشتن یکی دو مهره با چالش روبرو بود برخی حواشی بیرونی و اتفاقات عجیب و غریب مانع از قهرمانی شد اما حالا فرصت خوبی است که پرسپولیس در این فصل دوباره جام را تصاحب کند. در حال حاضر حضور این تیم در صدر بدون شک شرایط روحی و روانی خوبی را به تیم منتقل‌ کرده و می تواند در تداوم موفقیت ها تاثیر مثبتی داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار سرخ‌پوشان در مسجدسلیمان برابر نفت تاکید کرد: با وجود این که پرسپولیس در این دیدار مهمان است و در خانه حریف میدان می رود اما برای تیمی مانند پرسپولیس بازی در خانه و خارج از خانه چندان مهم نیست. پیش بینی می شود نفتی ها در این بازی با ارائه بازی بسته و تدافعی به دنبال اتفاقات و حداقل امتیاز از این بازی باشند اما مطمئن هستم که یحیی گل‌ محمدی تمام جوانب امر را به خوبی سنجیده و تیمش را با بهترین ترکیب و بهترین مجله خبریمه به میدان خواهد فرستاد.

وی گفت: سه امتیاز این دیدار از هر جهت مهم است و امیدوارم به اندوخته های سرخ‌پوشان اضافه شود و آنها دست پر به‌ تهران بازگردند.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//


آیا این خبر مفید بود؟

2

0


نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط