جاده یاسوج به شیراز سرفاریاب و سی سخت به پادنا مسدود شد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارندگی‌ها که بامداد امروز شروع شده بارش برف همه جاده‌ها در مناطق سردسیری استان از جمله یاسوج به شیراز، یاسوج به بابامیدان، یاسوج به با مارگون، یاسوج به سی سخت و یاسوج به سرفاریاب ادامه دارد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کرم جانی پور افزود: در پی بارش سنگین برف جاده سرفاریاب و سی سخت به پادنا تا اطلاع ثانوی قطع است و رانندگان برای رفتن به این دو منطقه از جاده‌های جایگزین تردد کنند.

جانی پور اضافه کرد: جاده یاسوج – پاتاوه به دهدشت هم به دلیل بارش برف در مناطق سردسیری این محور و تکمیل نبودن پل بزرگ آبریز از ساعت ۱۸ امروز قطع می‌شود و رانندگان برای تردد از این محور از مسیر جایگزین آن جاده یاسوج - بابامیدان تردد کنند.

وی ادامه داد: در پی بارش برف سنگین جاده برخی روستا در شهرستان مارگون، آجم، رود ریش و مله خرسک در بخش دیشموک و منطقه سردسیری طسوج چرام و برخی روستا‌های سادات امامزاده علی قطع است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۶۶ محور برف گیر به طول ۲ هزار و ۴۸۶ کیلومتر و ۷۷ گردنه سخت گذر و برف گیر به طول ۳۳۰ کیلومتر در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد ادامه داد: رانندگان برای تردد در این محور‌ها و گردنه‌های برف گیر حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

جانی پور به مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز توصیه کرد از سفر‌های غیر ضروری خود داری کنند و در صورت سفر پیش بینی لازم از جمله لباس گرم، مواد خوراکی مورد نیاز را تهیه و از سالم بودن لاستیک‌ها و سیستم ترمز و چراغ‌های خودروی خود مطمئن شوند.

انتهای پیام


پست های مرتبط