اماکن ورزشی فرسوده کرج بهسازی و نوسازی می‌شوند

فرماندار ویژه شهرستان کرج با تاکید بر اهمیت ویژه حوزه جوانان در دولت سیزدهم گفت: برای بهسازی و نوسازی اماکن ورزشی مرکز استان همراهی و حمایت لازم را خواهیم داشت.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان البرز، غفور قاسمپور عصر امروز شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش شهرستان کرج اظهار کرد: دولت سیزدهم نگاهی ویژه به حوزه جوانان دارد و نماینده عالی دولت نیز در جلسه هفته گذشته ستاد ساماندهی استان البرز فرمانداران را مکلف به برگزاری مستمر و ماهیانه جلسات ستاد ساماندهی و شورای ورزش در شهرستان ها کرده است.

وی افزود: متاسفانه در جلسه امروز باز هم شاهد غیبت برخی دستگاه های مرتبط با حوزه جوانان هستیم و برخی نیز نسبت به اعزام کارشناس بسنده کرده اند که گزارش این اقدام را به مدیران کل استانی و استاندار البرز خواهم داد.

قاسمپور با اشاره به مباحث مهم مطرح شده در این جلسه گفت: در خصوص اختصاص فضای لازم برای راه اندازی خانه های اوقات فراغت طبق مصوبه جلسه پیشین متاسفانه شاهد همکاری برخی از شهرداری ها نبوده ایم که انتظار می رود در اسرع وقت نسبت به هم افزایی و تعامل لازم اقدام کنند.

معاون استاندار البرز ادامه داد: در خصوص مشکلات اماکن ورزشی از حیث فرسودگی و نارسایی های موجود، ادارات ورزش نسبت به شناسایی و تهیه فهرستی از نواقص آنها اقدام تا در جهت تامین منابع لازم از محل خیرین و اعتبارات شهرستانی واستانی اقدام شود.

قاسمپور با بیان اینکه پیگیر شکل گیری ستاد تجلیل از مدال آوران و نخبگان جوان کرج خواهم شد گفت: تلاش می کنیم در اسرع وقت با تشکیل این ستاد زمینه برگزاری مراسم را در اوایل اسفندماه فراهم کنیم.

انتهای پیام


پست های مرتبط