برخورد با ارباب رجوع در شهرداری ها و ادارات باید توام با تکریم و احترام باشد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار با مردم در شهرداری ها و ادارات تکریمانه و توام با احترام نیست و این رویکرد باید اصلاح شود.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی، روز یکشنبه در نشست هم اندیشی شهرداران استان اظهارداشت: در شهرداری‌ها و بسیاری از ادارات تکریم ارباب رجوع وجود ندارد و بیشترین بی احترامی‌ها به مردم در شهرداری‌ها رخ می دهد.

وی افزود: متاسفانه مردم برای دریافت پروانه ساخت و ساز در شهرداری ها با مشکلات زیادی روبرو شده و اذیت می شوند در حالی که اگر خدمات الکترونیکی و به روز شود می توانیم از مراجعه حضوری مردم کم کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا باید سیستم اداری ما به گونه ای باشد که مردم برای هر کاری مراجعه حضوری داشته باشند و تا زمانی که دولت الکترونیک در دستگاههای اجرایی پیاده نشده این نارضایتی پایان ندارد.

سیاهکلی یادآور شد: متأسفانه قروین شهر سیاست زده ای است و این رویکرد موجب عقب ماندگی آن شده است لذا تاکید جدی داریم شهرداری‌ها و شورا‌های شهر باید از سیاست دور باشند تا خدمت رسانی دچار آسیب نشود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توجه به بافت فرسوده و برخورد توام با تکریم با ارباب رجوع می تواند رضایت شهروندان را جلب کند.

انتهای پیام


پست های مرتبط