آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب خوزستان تا 28 دی 1400

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا 28 دی ماه 1400 را اعلام کرد.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از آبادان، شکراله سلمان زاده امروز سه شنبه 28 دی ماه 1400 با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته 12 مورد مثبتی بیماری کووید ۱۹ به صورت شناسایی شده، اظهار کرد: از این تعدا دو نفر مربوط به آبادان، چهار نفر از خرمشهر و 6 بیمار از شادگان شناسایی شده است.

او گفت: از 12 مورد مثبت جدید، 11 نفر به صورت سرپایی تشخیص داده شدندکه شامل دو نفر از آبادان، پنج نفر از شادگان و چهار نفر از خرمشهر می شود و یک نفر از شادگان نیز بستری شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه خوشبختانه طی این مدت مورد فوتی نداشتیم، افزود: طی روز گذشته هفت نفر بستری داشتیم و پنج نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند، بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان های تابعه 15 نفر است.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان اضافه کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۳۴۶ هزار و ۷۶۲ مورد بوده که از این تعداد ۱۸ هزار و ۲۹ نفر بستری و ۱۴ هزار و ۹۲۰ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشگاه که مربوط به روز دوشنبه(27 دی ماه 1400) بود( جزییات )، حاکی از شناسایی هفت بیمار کرونایی طی 24 ساعت قبل از آن و 14 موارد مثبت کل بستری ها است.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود./انتهای پیام








پست های مرتبط