برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه

برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاهشهردار کرمانشاه اعلام کرد: کنگره ملی شهدای کرمانشاه در مهرماه برگزار خواهد شد و شهرداری کرمانشاه نیز با همه ظرفیت در برپایی هر چه باشکوه‌تر آن تلاش می‌کند.


به گزارش مجله خبری از کرمانشاه؛ شهردار کرمانشاه در نشستی با حضور سردار قنبری جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، اعلام کرد: اولین کنگره شهدای استان کرمانشاه قرار است در مهرماه در کرمانشاه برگزار شود.

وی افزود: این کنگره باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود و شهرداری کرمانشاه نیز با همه ظرفیت در برپایی هر چه باشکوه‌تر آن تلاش کند.

نوروزی بیان داشت: کرمانشاه استانی است که جنگ تحمیلی در آن آغاز و در آن به پایان رسید و بیش از ۹ هزارو ۸۰۰ شهید داریم که باید در کنگره شهدای استان به مقام شامخ این عزیزان ارج بگذاریم.

شهردار کرمانشاه گفت: مقام شهدا در نزد مقام معظم رهبری بسیار بالا می‌باشد و همگان دیدیم که همواره مدیران برگزاری کنگره‌های شهدا در کشور قبل از برگزاری مراسم به محضر رهبری شرفیاب و ارائه گزارش می‌کنند و رهبر انقلاب نیز علی‌رغم مشغله فراوان و هدایت و راهبری جهان اسلام و ایران اسلامی برای این موضوع وقت می‌گذارند و با دقت ساعت‌ها مسائل و موضوعات کنگره‌های شهدا را استماع می‌فرمایند.

وی ادامه داد: برای برگزاری کنگره شهدای استان کرمانشاه همچون دیگر کنگره‌های مشابه کمیته‌های چندگانه تشکیل شده است که کمیته فضاسازی شهری بر عهده شهرداری کرمانشاه گذاشته شده است و مسئولیت این کمیته بر عهده شهردار کرمانشاه است.

نوروزی در ادامه گفت: شهرداری کرمانشاه با همه توان و ظرفیت برای انجام این مأموریت در کنار دیگر دستگاه‌ها قرار دارد و امیدواریم بتوانیم قدمی در راه خدمت به شهدا برداریم.

شهردار کرمانشاه در ادامه از همه شهرداران مناطق هشت‌گانه و معاونین و مدیران شهرداری کرمانشاه خواست با همه ظرفیت و توان برای برگزاری کنگره شهدای استان کرمانشاه پای کار باشند و از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزند.



پست های مرتبط