تولد نوزادان سه قلو در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران

رئیس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران از تولد نوزادان سه قلو در این بیمارستان خبر داد و گفت: یک زن ۳۲ ساله در دومین زایمان خود و در ۳۵ هفتگی با انجام عمل سزارین صاحب سه فرزند شد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان کهگیلویه و بویراحمد؛دکتر روح انگیز گرجی زاده افزود: این زن که به علت نازایی ثانویه تحت درمان و دارو بود، در بخش زایشگاه بیمارستان بی بی حکیمه شهرستان گچساران بستری و پس از عمل سزارین صاحب دو فرزند دختر و یک پسر شد.

گرجی زاده با بیان اینکه این مادر هم اکنون یک فرزند پسر حدود ۸ ساله دارد، اضافه کرد: یکی از نوزادان سه قلوی این زن در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) و دو قل دیگر به دلیلی زردی در این بیمارستان بستری شده اند.

وی اضافه کرد: وزن این نوزادان قل اول دو کیلوگرم، قل دوم ۲کیلو و ۳۰۰ گرم و قل سوم ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم بوده و حال عمومی مادر و نوزادان خوب است.

رئیس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ مادران نابارور تحت درمان این بیمارستان، ۴ سه قلو و بیش از ۲۰ دوقلو از شهر‌های بهبهان در استان خوزستان، نورآباد ممسنی در استان فارس و یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بیمارستان بی بی حکیمه بستری و ختم به بارداری و زایمان شدند.

انتهای پیام


پست های مرتبط