مدیریت توزیع برق تا پایان شهریور ماه در استان قزوین ادامه دارد

مدیریت توزیع برق تا پایان شهریور ماه در استان قزوین ادامه داردمعاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: مدیریت بار در سطح استان و کشور از خرداد ماه شروع شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.


به گزارش مجله خبری از قزوین؛ قافله باشی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در پاسخ به انتقاد کشاورزان در خصوص قطعی‌ برق و مشکلات آبیاری نشدن باغات گفت: مدیریت بار سطح استان و کشور از خرداد ماه شروع شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد که این محدودیت شامل مشترکین خانگی و کشاورزی هم می‌شود.

قافله باشی تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد مشترکان خانگی قزوین در خصوص مدیریت مصرف برق همکاری کرده ا ند که در این زمینه پاداش‌های قابل توجهی هم به مشترکان تعلق گرفته است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یدآورشد: ۴۰۰ فقره پاداش یک میلیون تومانی و ۱۰ فقره پاداش ده میلیون تومانی، تعداد ۳ فقره پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی و یک دستگاه ماشین دنده اتوماتیک به خوش مصرفین استان تعلق گرفت.

وی از مشترکینی که بدون اطلاع قبلی برق آنها قطع شده عذرخواهی کرد و افزود: در زمان‌هایی که نیروگاه از مدار خارج می‌شد زمان کافی برای اطلاع رسانی نداشتیم و اگر برخی موارد بی اطلاعی های قطعی برق رقم خورده است از شهروندان عذرخواهی می کنیم.

انتهای پیام



پست های مرتبط