حذف مافیا موجب تجهیز پردیس سینمایی قوچان شد

حذف مافیا موجب تجهیز پردیس سینمایی قوچان شدمالک پردیس سینمایی پارک در شهرستان قوچان از اقداماتی خبر داد که به واسطه از بین بردن مافیا و انحصار تجهیزات سینما توسط سینماشهر، کار را برای سینماداران آسان کرده است.


به گزارش گروه فرهنگ و هنر مجله خبری؛ قرار است پردیس سینمایی پارک با 4 سالن سینمایی و 522 صندلی در شهرستان قوچان به مرحله بهره‌برداری برسد.

به تعبیر مالک آن، این پردیس سینمایی با ظرفیت‌هایی به تفکیک سالن: سالن یک ۳۵۸ صندلی، سالن دو ۸۹ صندلی، سالن سه ۴۵ صندلی و سالن چهار ۳۰ صندلی، و با بهره‌برداری بخش خصوصی و کمک موسسه سینماشهر افتتاح خواهد شد.

سینمایی که در حدود ۱۵ سال تعطیل بوده است و این سالن سینمایی مجددا در سال ۱۳۹۴ بدون تغییرات بازگشایی شد که با توجه به شیوع کرونا و نیز فرسودگی در سال ۱۳۹۸ دوباره تعطیل شد.

محمدعلی عباس زادگان سرمایه گذار و بهره بردار پردیس سینمایی پارک در شهرستان قوچان گفت: این سینما قبل از کرونا تعطیل شده و به حالت مخروبه درآمد و قابل استفاده نبود. ما این سینما را بازسازی کردیم و برای استانداردسازی شیب صندلی سینما، 63 کامیون خاک بردیم و 15 میلیارد هزینه برداشت که آن سالن دست نخورد و سه سالن به این پردیس سینمایی، اضافه کردیم.

وی افزود: در کنار کمک‌های شایانِ مؤسسه سینماشهر در بحث تجهیزات و صوت که بسیار کار ما پیش رفت ما توانستیم با حمایت‌های این موسسه، دیگر هزینه‌های تجهیزات سینما را به حداقل برسانیم. تجهیزاتی که پیش از این دستِ مافیای خاصی بود و امروز به جهت رقابتی شدن، اتفاقات خوبی در این زمینه در حال رقم خوردن است.

عباس‌زادگان تأکید کرد: سینماشهر باعث شد تا انحصار از بین برود. این انحصار به دست افرادی افتاده بود که نمی‌توانم نامی از آنها ببرم. دیگر با شکسته شدن این انحصارها و مافیاها، بحث خدماتی و تجهیزاتی در سینماها هزینه‌ای نمی‌برد و همه‌چیز روی قاعده و اصولِ قیمتی خودش پیش می‌رود نه حباب قیمت‌های عجیب و غریب!

مدیر سینما پارک همچنین تصریح کرد: از مدیرعامل مؤسسه سینماشهر تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه سینما شهر همین گونه همه سینماها را با یک چشم ببیند. فرقی بین سینمایی که در تهران و مراکز کلان شهر است با شهرستانها نباشد و به اضافه شدن سالن‌های سینمایی در سراسر کشور و شهرهای فاقد سینما ادامه دهید.

انتهای پیام/



پست های مرتبط