اتاق بازرگانی قزوین آماده همکاری با خبرنگاران واقعی خانه مطبوعات استان است

اتاق بازرگانی قزوین آماده همکاری با خبرنگاران واقعی خانه مطبوعات استان استرئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: آماده همکاری با خبرنگاران واقعی و خانه مطبوعات و کمک به اقتصاد رسانه اصحاب رسانه در استان هستیم.


به گزارش مجله خبری از قزوین؛ جلسه مشترک هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با مهدی عبدیان رئیس اتاق بازرگانی قزوین عصر روز دوشنبه برگزارشد.

دراین نشست که به ریاست مهدی عبدیان و با حضور آقایان جباری عضو هیئت نمایندگان اتاق قزوین، جعفری رئیس و اعضای هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان و مدیر روابط عمومی اتاق درسالن اعتماد التجار پارلمان بخش خصوصی استان تشکیل شد، در موضوع اقتصاد رسانه در استان تبادل نظر شد.

دراین نشست مهدی عبدیان اظهارداشت: برگزاری هشت نشست خبری و تجلیل از فعالان رسانه از ابتدای فعالیت دورششم هیئت نمایندگان تاکنون، بیانگر اهتمام ویژه اتاق بازرگانی در تجلیل از جامعه خبرنگاران تخصصی و دست اندرکاران حوزه اطلاع رسانی استان است.

وی افزود: در این زمینه آمادگی داریم ضمن هماهنگی کامل بامدیران ارشد اقتصادی استان برای همراهی با خبرنگاران در بازدیدهای تخصصی از واحدهای صنعتی و تولیدی با معرفی و گزینش تخصصی توسط خانه مطبوعات استان اقدام کنیم.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان تاکید کرد: عرصه تولید وصنعت وارتباطات و رسانه مکمل یکدیگرند اما باید توجه داشت پایش صحیح و کاربردی خبرنگاران و روزنامه نگاران واقعی می تواند به ایجاد فضایی مناسب برای پویندگی خانه مطبوعات استان منجر شود ضمن آن که مطالبه گری و درخواستهای قانونمنمد اهالی رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی از سازمانها و نهادهای ذیربط اجرایی، شهرداری و شورای شهر می تواند در رشد و تعالی خانه مطبوعات نیز موثر باشد.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین یادآورشد: دربهای اتاق بازرگانی به روی تمامی خبرنگاران واقعی و خانه مطبوعات استان بازاست و درجلسات شورای گفتگو، هیئت های تجاری و نشست های تخصصی با توجه به شعار راهبردی «شفافیت و تحول» از حضور نتیجه بخش خبرنگاران حقیقی استان قزوین استقبال می کنیم.

این فعال اقتصادی بیان کرد: همچنین در بازدید از واحدهای تولیدی می توانیم با یک مجله خبریمه ریزی مدون و هدفمند و تعامل با مدیران اقتصادی، می توانیم زمینه حضور خبرنگاران تخصصی درحوزه اقتصاد را مهیا کنیم.

در این نشست مصطفی جعفری رئیس خانه مطبوعات استان با ارائه گزارشی از نگارش اساسنامه خانه مطبوعات درسال ۱۳۸۱ و برگزاری شش دوره انتخابات هیئت مدیره و اقدامات انجام شده از ابتدای فعالیت هیئت مدیره جدید اظهارداشت: به دلیل برخی محدودیتهای اساسنامه ای، پایش خبرنگاران حرفه ای به ویژه در زمینه رسانه های مکتوب به آسانی امکان پدیر نیست ولی خانه مطبوعات با تمام وجود سعی دارد با همکاری نهادهای مرتبط و همراه از جمله اتاق بازرگانی ضمن افتتاح دفتر رسمی خود در آینده نزدیک، موضوع اقتصاد رسانه و ارتباط با صاحبان صنایع و تولیدکنندگان را با جدیت دنبال کند.

در پایان این نشست سایر اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان درخصوص اقتصاد و رسانه دیدگاههای خود را مطرح کردند.

انتهای پیام



پست های مرتبط