احداث خانه ایثار مطالبه به حق جامعه ایثارگران

احداث خانه ایثار مطالبه به حق جامعه ایثارگرانمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: راه‌اندازی و احداث خانه ایثار مهم‌ترین مطالبه جامعه ایثارگران ایلام است.


به گزارش مجله خبری از ایلام؛ محمد رحیمی با اشاره به اینکه در سفر‌های شهرستانی، مطالبات و دغدغه‌های جامعه ایثارگری استان بررسی میدانی می‌شود، اظهار داشت: احداث خانه‌های ایثار و مرکز اقامتی مهم‌ترین مطالبه جانبازان و ایثارگران استان است. وی در ادامه افزود: استان ایلام دارای ۱۶۷ جانباز ۷۰ درصد و ۱۴ جانباز قطع نخاعی بوده و بر این اساس احداث خانه‌های ایثار و مراکز اقامتی در استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام همچنین ابراز کرد: طرح سپاس در راستای قدردانی و تکریم خانواده‌های شهدا با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در کشور اجرا می‌شود و ایلام از استان‌های پیشروی کشور در این زمینه است. رحیمی با اشاره به اهمیت مجله خبریمه‌های فرهنگی در سطح جامعه، افزود: مجله خبریمه فرهنگی در سطح استان نیازمند تخصیص اعتبار لازم است، اما با این وجود، در سال جاری بیش از ۷۰۰ مجله خبریمه فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی، قرآنی، اردویی، یادواره شهدا برای جامعه هدف و ترویج فرهنگی ایثار و شهادت برگزار شده است.

انتهای پیام



پست های مرتبط