فلاح: توجه وزیر ورزش وظیفه ما را سنگین‌تر کرد/ تیراندازی با کمان روز‌های خوبی را سپری می‌کند

فلاح: توجه وزیر ورزش وظیفه ما را سنگین‌تر کرد/ تیراندازی با کمان روز‌های خوبی را سپری می‌کندبانوی ملی‌پوش تیراندازی با کمان گفت: توجه ویژه وزیر ورزش به این رشته وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.


مبینا فلاح در گفت و گو با خبرنگار ورزشی مجله خبری، درباره حضور وزیر ورزش در هفته اول لیگ تیراندازی با کمان اظهار داشت: حضور وزیر ورزش و جوانان برای ما باعث ایجاد انگیزه می شود. ما روزهای خوبی را سپری می کنیم و مدالها و رکورد شکنی‌ها گواه این موضوع است که البته با حمایت‌های رییس فدراسیون اتفاق افتاده است. عملکرد تیراندزای با کمان در این روزها به قدری قوی بوده که وزیر ورزش هم نگاه ویژه‌ای به این رشته دارد و این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی درباره کسب مدال طلا در رقابت‌های تاجیکستان گفت: مدال طلای جام ریاست جمهوری تاجیکستان برای من مهم بود. این مدال از نظر روحی و روانی بعد از المپیک پاریس خیلی به من کمک کرد و امیدوارم روند خوب من و تمام ملی پوشان تیراندازی با کمان ادامه داشته باشد.

بانوی ملی پوش تیراندازی با کمان ادامه داد: تقریبا تمام رشته های تجهیزات محور سر مسائل مالی مشکلاتی دارند. در رشته ما هم تهیه لوازم بر عهده ورزشکار است اما اگر ورزشکاران به رده ملی برسد و در میادین بزرگی مثل بازی های المپیک ، آسیایی و قهرمانی جهان حضور موثر داشته باشند، از سوی فدراسیون حمایت ویژه می شوند.

فلاح درباره شرایط امسال لیگ برتر تیراندازی با کمان گفت: سطح لیگ امسال خیلی بالاست و استقبال از مسابقات زیاد بود. لیگ باعث می شود که از دل رقابت ها چندین بازیکن خوب به تیم ملی معرفی شوند و از نظر مالی هم برای بازیکنان یک منبع درآمدی باشد.

انتهای پیام/



پست های مرتبط