آغاز پروژه بازگشایی و زیرسازی جاده آرامستان سی سخت

آغاز پروژه بازگشایی و زیرسازی جاده آرامستان سی سختشهردار سی سخت از آغاز پروژه بازگشایی و زیرسازی جاده برگشت آرامستان شهر این شهرستان خبرداد.


به گزارش مجله خبری از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سجاد بهرامی شهردار سی سخت با بیان این خبر گفت: یکی از خواسته ها و مطالبات شهروندان سی سخت بازگشایی و ساماندهی جاده برگشت آرامستان شهر بود.نظر به شلوغی بعضی مراسمات مردمی همچنین مراسمات مذهبی نظیر حضور هیئت های عزداری طبق رسم قدیم در روز عاشورا در محل آرامستان و بار ترافیکی معطوف به این مسیر، ساماندهی جاده برگشت آرامستان به یکی از مطالبات عمومی چندین ساله در شهر و یکی از دغدغه های چند ماه اخیر مدیریت شهری تبدیل شده است.

بهرامی ادامه داد:در همین راستا،بازگشایی مسیر در مجله خبریمه کاری مدیریت شهری قرار گرفت و بحول و قوه الهی و با همکاری مالکین ابتدای مسیر عملیات بازگشایی این مسیر ،امروز با اعزام ماشین آلات راهسازی آغاز گردید.

وی افزود:حدود ۹۰درصد بازگشایی مسیر انجام شد که متاسفانه بعلت وجود معارض و جلوگیری یکی از مالکین کار بازگشایی مسیر اصلی نیمه تمام ماند.

بهرامی بیان داشت::در بحث‌تملک و رفع معارضات اعتبار ریالی در اختیار شهرداری نیست و ما به دنبال تضییع حقوق شهروندان نیستیم و درهر نقطه بازگشایی با رضایت و توافق با مالک صورت می پذیرد.

شهردار سی سخت در پایان گفت تمام تلاشمان را جهت رفع معارضات و اتمام این مسیر انجام خواهیم داد و امیدواریم باتوجه به حسن نیت مالک معترض ،هرچه سریعتر با ایشان برسر ادامه مسیر به توافق رسیده و یکی از مطالبات چندین ساله شهروندان گرامی شهر سی سخت را به مرحله بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام



پست های مرتبط