آتش سوزی در میدان هفت تیر/ 5 نفر نجات یافتند

سخنگوی سازمان درباره حادثه آتش سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان هفت تیر توضیحاتی داد.



به گزارش خبرنگار حوادث مجله خبری؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره حادثه آتش سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان هفت تیر، اظهار کرد: ساعت 13:07 ظهر امروز آتش سوزی در یک ساختمان واقع در میدان هفت تیر، خیابان بهار شیراز به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان، تشک نجات و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند، ادامه داد: در یک ساختمان 4 طبقه 18 واحدی آتش سوزی رخ داده بود که در قسمت همکف یک دستگاه سواری شاسی بلند، 5 دستگاه موتورسیکلت و مقدار زیادی ضایعات کاملا شعله ور شده بود.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش و با استفاده از نردبان افرادی که داخل ساختمان بودند را خارج کردند، یک دختر جوان که در طبقات بالایی بود تقاضا کمک داشت که آتش نشانان نجات دادند و در مجموع 5 نفر توسط آتش نشانان از ساختمان به سلامت نجات پیدا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: از سرایت آتش به ساختمان‌های مجاور جلوگیری و آتش خاموش شد. در بسیاری از ساختمان‌ها شاهد نگهداری وسایل ضایعاتی در پارکینگ، راهرو و ... نگهداری می‌کنند و باعث آتش سوزی شده است.

انتهای پیام/


پست های مرتبط