دو راننده مقصر تصادف اتوبان شهید دستجردی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در تصادف اتوبان دستجردی هر دو راننده مقصر هستند و طبق نظر کارشناسان 50 درصد خانم به علت توقف در لاین سرعت و 50 درصد راننده دنا به علت عدم توجه به جلو مقصر شناخته شدند.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از اصفهان، در حادثه ای که روز چهارشنبه ۲۹ دی در بزرگراه شهید دستجری اصفهان مقابل سپاهان شهر رخ داد یک قلاده سگ، در وسط بزرگراه از یکی از خودروهای عبوری به بیرون پرتاب شد، بلافاصله خودروی دیگری از راه رسیده و راننده برای نجات این حیوان وسط بزرگراه توقف کرد.

عباس عابدی رئیس روابط عمومی اورژانس استان در این خصوص اظهار کرد: این راننده خانم حدودا ۳۵ ساله ای بود که از خودروی پارک شده وسط بزرگراه پیاده شده و بلافاصله خودروی سوم با خودروی متوقف شده و راننده آن تصادف کرده و موجب جان باختن بانوی جوان شد.

همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به این حادثه گفت: توقف این بانو در لاین سرعت اتوبان برای کمک یا برداشتن سگ توقف غیر مجاز بود که سرانجام به فوت وی انجامید.

وی افزود: توقف این خانم در لاین سرعت به هیچ وجه درست نبوده و کار بسیار خطرناک و پر ریسکی انجام داده که متاسفانه جبران‌ناپذیر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه این بانو بی احتیاطی کرده، گفت:خانم در دم در صحنه فوت کرد ولی دختر بچه 11 ساله ایشان آسیبی ندید و سالم است، راننده دنا هم آسیب زیادی ندید.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: در این تصادف هر دو راننده مقصر هستند و طبق نظر کارشناسان 50 درصد خانم به علت توقف در لاین سرعت و 50 درصد راننده دنا به علت عدم توجه به جلو مقصر شناخته شدند.

انتهای پیام


پست های مرتبط