مس- سپاهان/ انتقام در راه است؟!

پرونده بازی های این هفته از لیگ برتر از امروز (شنبه 2 بهمن 1400) درحالی باز می شود که قرا بود در روز اول از دور برگشت لیگ بیشت و یکم، با برگزاری سه دیدار پی گیری شود اما لغو بازی استقلال باعث شد با احتساب بازی پرسپولیس برابر فولاد، شاهد برگزاری یک دیدار دیگر از هفته شانزدهم باشیم.



به گزارش مجله خبری؛ در دیدار اول از دور برگشت لیگ برتر در دوره بیست و ششم، مس در خانه برابر سپاهان به میدان می رود.

سپاهانی که در لیگ برتر فراز و نشیب زیادی را داشته است و نیم فصل را به کمک امتیازات رای جنجالی باشگاه گل گهر با کسب 29 امتیاز و حضور در رده سوم جدول به پایان رساند در حالی با سه غایب بزرگ (نورافکن، احمدزاده و رفیعی) به مصاف مس می‌رود که با توجه به جدال 120 دقیقه اش در جام حذفی برابر آلومینیوم و حذف تلخ در ضربات پنالتی خسته و کم روحیه به رفسنجان می‌رود تا برابر شاگردان محمد ربیعی به میدان برود.

مس در حالی در خانه از سپاهان خسته و ناکام محرم نویدکیا پذیرایی می کند که این تیم پس از توقف برابر پیکان در بازی اش در دیدار پایانی نیم فصل دوم، با 23 امتیاز با حضور در رده پنجم به کار خود در نیم فصل اول پایان داد.

این در شرایطی است که مس با پیروزی برابر پدیده در جام حذفی موفق شده است جواز حضور در مرحله بعدی این رقابت ها را به دست آورد.

گفتنی است دیدار رفت این دو تیم (مس و سپاهان) در هفته اول لیگ بیست و یکم با برتری دو بر صفر سپاهان به پایان رسید تا حالا مس در خانه اش به فکر انتقام از لشگر ناکام سپاهان باشد!

انتهای پیام//


پست های مرتبط