حوادث رانندگی در جاده های استان قزوین ۳ کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: وقوع دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان قزوین ۳ کشته و ۷ مجروح برجای گذاشت.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از قزوین؛ سرهنگ ذاکری منش در خصوص سوانح جاده ای در روزهای سرد زمستانی اظهارداشت: علیرغم توصیه های ایمنی و هشدارهای پلیس متاسفانه به دلیل بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی در روز جمعه شاهد دو سانحه دلخراش بودیم که چند کشته برجای گذاشت.

وی افزود: اولین حادثه صبح امروز جمعه در کیلومتر 63 آزاد راه قزوین به رشت رخ داد که یک دستگاه سمند بعد از خروجی آخرین تونل واژگون شد و دو نفر در محل حادثه جان باختند.

ذاکری منش یادآورشد: همچنین ظهر امروز یک دستگاه پراید که با خانواده عازم قزوین بود در کیلومتر 7 آزاد راه تهران به قزوین بر اثر بی احتیاطی و مشاهده تصادفی که در محل رخ داده بود راننده خودرو کنترل خود را از دست داد و واژگون شد که متاسفانه یک دختر 10 ساله فوت کرد.

وی اظهارداشت: اکیدا به رانندگان توصیه می کنیم به 4 عامل مهم حادثه ساز توجه کرده و از سرعت و سبقت غیر مجاز، مکالمه با تلفن همراه در هنگام رانندگی خودداری کرده و بستن کمربند ایمنی را جدی بگیرند.

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: از شهروندان انتظار داریم در فصل زمستان در حد ممکن از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت الزم به سفر از طریق سامانه 141 از وضعیت راهها مطلع شوند و با احتیاط تردد کنند.

انتهای پیام


پست های مرتبط