آسمان اینجا ابری است!

عملکرد شاگردان علی اصغر کلانتری دیگر تیم تازه لیگ برتری شده در فصل جدید تیم بعدی است که آن را مورد ارزیابی قرار می دهیم، تیمی که حداقل در نیم فصل اول نتوانست انتظارات را برآورده کند و نمایش ضعیفی را در بازی های خود در نیمه اول از رقابت های لیگ برتر در دوره بیست و یکم از خود ارائه کرد.



به گزارش مجله خبری؛ در ادامه بررسی تیم های لیگ برتری در نیم فصل اول نوبت به تیم چهاردهم جدول رده بندی یعنی فجرسپاسی شیراز می‌رسد، تیمی که سال‌های قبل به عنوان تیمی بازیکن ساز و حریفی سرسخت برای لیگ برتری‌ها مطرح می‌شد اما حداقل در نیم فصل اول در لیگ بیست و یکم، سایه ای از آن تیم سابق در ادوار قبلی لیگ نبود.

آنچه گذشت

فجری‌ها که فصل قبل شرایط خوبی را در لیگ دسته اول داشتند به عنوان تیم اول با یدک کشیدن مقام قهرمانی در لیگ دسته اول، پس از حدود 8 فصل مجوز حضور دوباره در لیگ برتر را به دست آوردند اما در نیم فصلی که گذشت، چهره موفقی را از خود به نمایش نگذاشتند.

عملکرد کلی؛ ناکام

کاکوهای شیرازی در حالی 15 بازی اول خود در لیگ بیست و یکم را به پایان رساندند که این تیم با دو پیروزی، 6 تساوی و 7 شکست نتایج موفق و قابل تحسینی را از خود ارائه ندادند تا در حالی به تعطیلات نیم فصل بروند که در رده چهاردهم جدول به سر ببرند. تیمی که با جمعی از جوانان باانگیزه در آوردگاه لیگ برتر حاضر شد در نقل و انتقالات خرید چندانی نداشت و با اتکا به نیروهای سرباز خود لیگ بیست و یکم را استارت زد.

عملکرد سرمربی؛ مورد اعتماد مدیران؟

علی اصغر کلانتری که پس از 8 فصل موفق شد فجر را به لیگ برتر برساند در ابتدای لیگ تا به امروز و با وجود نتایج نه چندان موفقی که کسب کرده، همچنان سکاندار هدایت فجری ها است و به نظر می رسد تا پایان فصل، اتفاق خاصی در نیمکت هدایت این تیم رخ ندهد.

ستاره؛ آسمان اینجا ابری است

در تیمی که نتایج قابل قبولی را کسب نکرده است، نمی توان ستاره درخشانی را پیدا کرد، مساله‌ای که به نوعی شامل حال فجری‌ها می شود. در این تیم حسین مهربان با به ثمر رساندن دو گل آقای گل فجری‌هاست، تیمی که تنها 6 گل زده در 15 بازی را در کارنامه دارد!

رکورد؛ ناکام در خانه

کاکوهای شیرازی در شرایطی نیم فصل اول را به پایان رسانده اند که تنها دو پیروزی در کارنامه دارند دو بردی که در خارج از خانه برای فجری ها به ثبت رسیده و این تیم در نیم فصل اول موفق نشد پیروزی خانگی را تجربه کند.

آنچه خواهید دید؛ در مسیر بازگشت به لیگ یک؟!

از روند فعلی فجری ها و نتایجی که این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر در دوره بیست و یکم به ثبت رسانده است، نمی توان به آینده این تیم امیدواری چندانی داشت، روندی که اگر تغییری در آن صورت نگیرد می تواند در نهایت حتی به بازگشت شیرازی ها به دسته اول منجر شود.

انتهای پیام//


پست های مرتبط