اجرای 250 پروژه اصلاح و بهینه سازی، کاهش تلفات برق در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

مدیر عامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان 250 پروژه اصلاح و بهینه سازی، کاهش تلفات روستاها با اعتباری افزون بر یک هزار و 520 میلیارد ریال در دست اجراست.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان کهگیلویه و بویراحمد؛جمال معتمدی زاده اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش های جهادی تمام روستاهای بالای 10 خانوار کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق بهره مند هستند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 99 درصد از روستاهای این استان برق پایداردارند، بیان کرد: برق بخش کوچکی از روستاهای بالای خانوار که به تازگی کد دار شدند نیز دردستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در استان افزون بر250 پروژه اصلاح و بهینه سازی، کاهش تلفات روستاها با اعتباری افزون بر یک هزار و 520 میلیارد ریال در دست اجراست.

معتمدی زاده عنوان کرد: ابر پروژه احداث خط دومداره قلعه رئیسی و دیشموک از ایستگاه سرپری دهدشت تا قلعه رئیسی با طول شبکه 60 کیلومتر در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه این ابر پروژه جزو طرح های ریاست جمهوری بوده، گفت:اعتبار این طرح بزرگ و تاثیر گذار از طریق ماده 56 تسهیلات می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه 20 کیلومتر از این پروژه اجراشده، خاطرنشان کرد:علی رغم اینکه تسهیلات این پروژه هنوز تخصیص داده نشده این طرح آغاز و تا کنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معتمدی زاده بیان کرد: ازدیگر پروژه های در دست اجرا می توان به 400 کیلومتر تبدیل سیم مسی با کابل خود نگهدار در استان اشاره کرد.

انتهای پیام


پست های مرتبط