نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: وجود مشکلات نباید باعث غفلت از دستاوردهای بزرگ انقلاب شود

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به شایستگی برای نسل جوان تبیین شوند، گفت: اگر چه ما اکنون مشکلات زیادی در کشور داریم اما اینها نباید باعث شود که دستاوردهای بزرگ و متعدد انقلاب را نادیده بگیریم.



به گزارش مجله خبری؛ آیت‌الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در مراسم آغاز مجله خبریمه‌های دهه فجر و گلباران مزار شهدای کرمانشاه، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خود به دو موضوع محوری تبیین انقلاب و غیرت دینی اشاره و بر «جهاد تبیین» تاکید کرده‌اند.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب باید به شایستگی تبیین شوند، افزود: همچنین هشت سال دفاع مقدس در مقابل ده ها کشور یکی از دستاوردهای مهم انقلاب بود و هزاران جوان شایسته در آن تقدیم شد که لازم است برای نسل جوانان و آیندگان تبیین شود.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: گرانی و بیکاری و مشکلات متعددی در کشور داریم اما این مشکلات نباید باعث شود که دستاوردهای بزرگ انقلاب را نادیده بگیریم.

او یادآور شد: با همه این موانع و گرفتاری‌ها، امروز ما به جایی رسیده‌ایم که ایران اسلامی قدرت اول منطقه و موثر در جهان است و عزت و اقتدار بالایی داریم این دستاورد بی نظیر در حالیست که در رژیم گذشته همین آمریکایی ها در کشور ما و همین کرمانشاه در مقابل ملت جولان می‌دادند.

به گفته آیت الله علما، شان و وظیفه همه مسوولان تبیین انقلاب و رویدادهای آن است که یکی از این واقعیت‌ها این است که امام راحل ذوب در اسلام بود و به همین دلیل فرمودند من به جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر رای می‌دهم.

او گفت: امام راحل همواره در فکر خدمت بود و جمهوری اسلامی را هم در دوران پیری با رای مردم تاسیس کرد و تا روز آخر برای اسلام و مردم کار کرد؛ بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم و به ملت خدمت کنیم.

آیت الله علما با تسلیت درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی ادامه داد: ایشان ۸۰ جلد کتاب تالیف کرده‌اند که یکی از کتاب‌های مهم ایشان درباره مهدویت است.


پست های مرتبط