۲۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی تحقق یافت

۲۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی تحقق یافتمعاون امور صنایع اداره‌کل صمت آذربایجان‌غربی گفت: ۲۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با صدور ۱۲۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی طی نیمه نخست سال جاری در استان محقق شد.


به گزارش مجله خبری از آذربایجان‌ غربی، احسان جوی معاون صنایع اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: تعداد پروانه های بهره برداری صادر شده در نیمه نخست امسال در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش دارد.

وی اضافه کرد: با ورود این واحدها به چرخه تولید زمینه اشتغال مستقیم برای ۶ هزار و ۵۱۹ نفر در استان فراهم شد که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۰ درصد بیشتر است.

وی ادامه داد: در ۶ ‌ماه گذشته ۴۳۱ فقره جواز تأسیس نیز برای احداث واحدهای صنعتی تولیدی جدید در آذربایجان غربی صادر شده است.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: برای تکمیل و راه اندازی این واحدها نیز بیش از ۱۸۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام خواهد شد.

جوی میزان اشتغال پیش بینی شده برای واحدهای دارای جواز تاسیس را ۱۳هزار و ۴۷ نفر عنوان کرد و گفت: در صورت تحقق این امر، اشتغال قابل توجهی به حوزه صنعت اضافه خواهد شد.

انتهای پیام





پست های مرتبط