مالکی: طبق قوانین بین المللی برای مقابله با رژیم صهیونیستی از حق دفاع مشروع برخورداریم

مالکی: طبق قوانین بین المللی برای مقابله با رژیم صهیونیستی از حق دفاع مشروع برخورداریمعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است و طبق قوانین بین المللی ما از حق دفاع مشروع برخورداریم و پاسخ این حملات را به موقع خواهیم داد.


فدا حسین مالکی، عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی مجله خبری در مورد حملات شب گذشته رژیم صهیونستی گفت: عملیات ناموفقی که اسرائیلی ها شب گذشته انجام دادند توسط نیروهای مسلح ما از قبل رصد شده بود که با اقدام به موقع پدافند هوایی ما مواجه شد و بنا به گفته خود رژیم صهیونیستی آنها در این حملات به خیلی از اهداف خود نرسیدند.

وی اظهار داشت: اینکه پدافند هوایی ما بسیاری از این حملات را دفع کرده در معادلات نظامی شکستی برای رژیم صهیونیستی محسوب می شود.

مالکی تاکید کرد: رژیم افراطی صهیونیستی همه قواعد بین المللی وحاکمیت ایران را نادیده گرفته و با حملات شب گذشته نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران را انجام داده است و طبق قوانین بین المللی ما حق دفاع مشروع از کشور خود را داریم و پاسخ این حملات را به موقع خواهیم داد.

نماینده مردم زاهدان درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران قبلا و در عملیات وعده صادق 2 گفته بود که اگر اسرائیل به دنبال پاسخ باشد پاسخ سخت تری دریافت خواهد کرد چراکه همه تاسیسات هسته ای، نظامی و نیروگاهی وانرژی اسرائیل در تیررس جمهوری اسلامی ایران است و ما به دلیل اینکه حاکمیت مان نقض شده است حق دفاع از خودمان را داریم.

انتهای پیام



پست های مرتبط