اجرای چندین پروژه سرمایه‌گذاری در دستور کار شهرداری اراک قرار دارد

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک گفت: اجرای چندین پروژه سرمایه‌گذاری به ارزش ۳۵ هزار میلیارد ریال در دستور کار شهرداری اراک قرار دارد.



به گزارش مجله خبری از اراک، فرامرز مهاجرانی افزود:طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مسکونی، تجاری، گردشکری و تفریحی تعریف شده است.

وی بیان کرد: در بحث پروژه‌های سرمایه‌گذاری مسکونی و تجاری که طرح و نقشه‌های آن تهیه شده، اراضی بلااستفاده شهرداری با هدف جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش مورد استفاده قرار گرفته و مجتمع‌های مسکونی و تجاری ۱۶۰ واحدی کوی صنعتی، پهنه شهید فردین پور، میدان انقلاب، کوی ولی‌عصر(عج) و خیابان جنت، به ارزش ۱۵ هزار میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک ادامه داد: این طرح‌ها در مرحله اخذ مجوز لازم از کمیسیون ماده پنج برای تغییر کاربری و اخذ مازاد تراکم است.

مهاجرانی اظهار داشت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری تفریحی و گردشگری نیز با هدف افزایش سرانه‌های گردشگری در دستور کار است و طرح‌های پارک شهید باهنر برای تبدیل به دهکده گردشگری تعریف شده و مشکل حقوقی این طرح با مساعدت شورا و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گره‌گشایی شده است.

وی عنوان کرد: ایجاد بام اراک، فود استریت بلوار ورزش با اخذ مصوبه کمیسیون ماده پنج برای تغییر کاربری نیز در حال پیگیری است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک افزود: ایجاد شهربازی در ۲ نقطه از شهر اراک به ارزش ۲۰ میلیارد ریال نیز هدفگذاری شد.

مهاجرانی عنوان کرد: امید است طرح‌های در دست اجرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد و خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه شود.




پست های مرتبط