لوکادیا تفاوت‌ها را رقم زد/ پرسپولیس در ایجاد فرصت گلزنی موفق است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: یورگن لوکادیا نشان داد که گلزن قهاری برای این تیم است.



نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی مجله خبری با اشاره به بازی تیم فوتبال پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان که منجر به پیروزی تیم گل‌محمدی شد، اظهار داشت: در نیمه اول پرسپولیس برتری عددی قابل قبولی را از کناره ها داشت و در دور زدن حریف فوق العاده بود اما فرق دو تیم در این دیدار حضور یورگن لوکادیا در ترکیب پرسپولیس بود.

وی در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس در همه بازی ها معمولاً در موقعیت سازی موفق عمل می‌کند اما در این بازی ایجاد موقعیت روی دروازه حریفش به نسبت بازی های قبل این تیم کاهش پیدا کرده بود. از اصلی‌ترین فرصت‌های گلزنی در نیمه اول این دیدار که نصیب صادقی شد و متاسفانه او اشتباه کرد و پاس نداد. نیمه دوم پرسپولیس کنترل بهتری روی توپ و میدان داشت و توانست با کامبک تماشایی پیروزی مهمی را به دست آورد. باید بگویم شاید اگر بازیکن نفت اخراج نمی‌شد کار برای پرسپولیس سخت تر می شد. پرسپولیس برابر تیمی به پیروزی رسید که نشان داده به قول فوتبالی‌ها مفت بباز نیست.

مدافع اسبق پرسپولیس با اشاره به شرایط تیم در فاز دفاعی افزود: پرسپولیس مدافعان خوبی دارد که در این چهار بازی حداقل اشتباه را داشتند اما برابر نفت در برخی صحنه ها ناهماهنگی هایی به چشم خورد که باید هرچه زودتر برطرف شود.

باقری‌ها در مورد برگ برنده پرسپولیس در این دیدار به خبرنگار مجله خبری گفت: در این بازی خاص تفاوت پرسپولیس و نفت حضور لوکادیا در جمع سرخ پوشان بود. او در این بازی بود که نشان داد گلزن قهاری است و با حضور در جمع سرخ پوشان فاز تهاجمی بالانس خوبی به دست آورده است.

وی در مورد این برد و ادامه صدرنشینی پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید از حالا قضاوت در مورد سرنوشت قهرمانی کمی زود باشد اما این برد از لحاظ جدول و همین طور مسائل روحی و روانی برای پرسپولیس مهم بود. به اعتقادم در این فصل بازی ها بسیار نزدیک است و تیم ها علاوه بر ساختار فنی از نظر مدیریت نیز سر و شکل بهتری به خود گرفته و تا به امروز 5-6 تیم در لیگ برتر حضور دارند که می توان آنها را مدعی جدی قهرمانی دانست که در این میان پرسپولیس بدون شک اصلی ترین مدعی به شمار می رود.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//


آیا این خبر مفید بود؟

0

0


نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط