معرفی دبیر شورای عالی راهبردی و سرپرست روابط عمومی سازمان لیگ بین المللی مسابقات اسکی

دبیر شورای عالی راهبردی و سرپرست روابط عمومی سازمان لیگ بین المللی مسابقات اسکی منصوب شد.



به گزارش مجله خبری از تهران ؛ دکتر مهدی آزادواری ریاست لیگ مسابقات اسکی ، مجید طلیمی را به عنوان دبیر شورای عالی راهبردی و سرپرست روابط عمومی لیگ مسابقات اسکی بین المللی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

"جناب آقای مجید طلیمی "

با سلام و تحیت ؛

احتراما ؛ با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند و دانش بنیان جناب‌عالی در سطح داخلی و بین المللی ، به موجب این حکم به عنوان دبیر شورای عالی راهبردی و سرپرست روابط عمومی سازمان لیگ مسابقات اسکی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با جدیت نسبت به پیگیری مسوولیت های مدیریتی خود در این سمت ، در راستای تحقق اهداف سازمان کوشا بوده و نسبت به اجرای امور اهتمام ویژه معمول دارید.

موفقیت و بهروزی روزافزونتان را از خداوند منان مسئلت دارم

مهدی آزادواری / ریاست سازمان لیگ بین المللی مسابقات اسکی

مجید طلیمی ، خبرنگار ارشد و کارشناس عالی روابط عمومی و رسانه با بیش از 20 سال سابقه درخشان در عرصه خبرنگاری ، روابط عمومی و ارتباطات بین الملل در حوزه های مختلف ورزشی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، یکی از فعالان شاخص حوزه رسانه و روابط عمومی می باشد.

وی مسوولیت های استراتژیک و مهمی از جمله : ( معاونت شورای عالی روابط عمومی و رسانه نخبگان و فرهیختگان ستاد مردمی انتخاباتی ایران قوی و ریاست شورای عالی روابط عمومی و رسانه ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی کشور ( حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم رییسی ) در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، رییس کمیته روابط عمومی و رسانه فدراسیون ورزش داژبال آسیا ، روابط عمومی وزارت صنعت معدن تجارت و .. ) را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/


آیا این خبر مفید بود؟

0

0


نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف






پست های مرتبط