اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال به ۲ طرح راهسازی کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷۰ میلیارد ریال به طرح های جاده سازی جاده طیب و امامزاده نورالدین (ع) در شهرستان های کهگیلویه و شهر سوق اختصاص یافته است.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان کهگیلویه و بویراحمد؛الله کرم جانی پور افزود: ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به جاده امامزاده نورالدین (ع) در شهرستان کهگیلویه و ۵۰ میلیارد ریال نیز به احداث جاده و پل طیب در شهرستان سوق تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی زیرسازی جاده امامزاده نورالدین (ع) به طول ۱۴ کیلومتر آغاز شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عملیات اجرایی جاده طیب نیز به طول ۱۰ کیلومتر آغاز شده و طرح پل طیب نیز در مرحله انعقاد قرارداد است.

جانی پور با اشاره به مشکلات اهالی این مناطق تاکید کرد: ایجاد زیرساخت های جاده ای در مناطق امامزاده نورالدین (ع) و روستای طیب از مطالبات اهالی بوده است.

سرپرست کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شاخص آسفالت راه های روستایی استان ۵۰ درصد است تاکید کرد: اختصاص اعتبار برای تقویت زیرساخت های جاده ای مناطق روستایی نیازمند تلاش بیشتری است.

وی تاکید کرد: کهگیلویه و بویراحمد ۶ هزار و ۱۳۹ کیلومتر جاده اصلی، فرعی و چهارخطه دارد که از این میزان پنج هزار و ۴۲۰کیلومتر آن فرعی و روستایی است.

انتهای پیام


پست های مرتبط