مجتبی عبداللهی: قرارگاه اجتماعی البرز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

استاندار البرز از آغاز فعالیت رسمی قرارگاه اجتماعی این استان در راستای منویات مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: برای توانمندسازی و ساماندهی محلات ناکارآمد شهری و نقاط آسیب پذیر استان اقدام خواهیم کرد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که امروز شنبه برگزار شد، افزود: توانمندسازی محلات ضعیف و ناکارآمد شهری و رسیدگی به اقشار کم درآمد جامعه مطالبه جدی و به حق مقام معظم رهبری از مسئولان نظام است.

وی ادامه داد: با توجه به این امر، ما بعنوان کارگزاران نظام باید تمام توان خود را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت حرکت برای کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه، به کار گیریم.

عبداللهی گفت: در قالب قرارگاه اجتماعی، وظایف، تکالیف و احکام تمامی مسئولان مشخص است و قرارگاه های متناظر نیز توسط فرمانداری ها تشکیل می شوند.

استاندار البرز گفت: اطمینان دارم که مدیران خدوم، انقلابی و ولایتمدار البرز با بسیج ظرفیت های خود در حوزه های مختلف، قرارگاه اجتماعی استان را برای نیل به اهداف یاری می کنند و وظایف خود را به نحو مطلوب انجام می دهند.

وی افزود: به طور قطع با اقدامات و مجله خبریمه هایی که در دستور کار داریم به زودی شاهد تحولات مثبتی در محله های استان خواهیم بود.

عبداللهی گفت: ستاد توانمندسازی محلات به ریاست دکتر آقامحمدی تجربیات ارزشمندی دارند و با رصد فعالیت های قرارگاه استانی می توانند یار و یاور ما باشند.

وی افزود: البرز، استانی مهاجرپذیر است که به تبع این امر با تهدیدهایی مواجه است که باید با مدیریت صحیح و مجله خبریمه ریزی دقیق این تنوع اقوام را به همگرایی بیشتر و وحدت و انسجام رهنمون باشیم.

استاندار البرز گفت: زندان های بزرگ ملی نیز در البرز مستقر هستند از این رو باید توجه ویژه ای به سکونت خانواده های آنها و آسیب های احتمالی داشته باشیم.

وی افزود: خروج این زندان ها از استان نیز یکی از مطالبات اصلی ما محسوب می شود.

عبداللهی گفت: در استان خیریه های بسیاری نیز شکل گرفته که در حوزه های مختلف وارد عمل شده اند که با آنها دیدار و گفتگو داشته ایم و از این ظرفیت نیز بهره می گیریم.

وی افزود: به طور قطع اگر این قرارگاه در البرز به اهدف خود برسد، سایر استان ها نیز می توانند از این الگو بهره برداری کنند.

انتهای پیام


پست های مرتبط