فکرش را می کردم که امین حیایی سیمرغ بگیرد!

بعد از اعلام جایزه ویژه بهترین کارگردانی در اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر، امیرحسین عسگری کارگردان سینما که با فیلم "بدون مرز" در سی و سومین جشنواره فیلم فجر و امسال در جشنواره چهلم با فیلم "برف آخر" حضور داشته است با خبرنگار مجله خبری گفت و گویی کرده است که در ذیل می خوانید.



در شب اختتامیه امیرحسین عسگری کارگردان فیلم "برف آخر" بعد از کسب جایزه ویژه بهترین کارگردانی از چهلمین جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار مجله خبری گفت: طبیعتا هرکسی در لحظه ای از زندگی اش از گرفتن جایزه خوشحال می شود، من هم به طبع همین حس را دارم اما این شادی برایم ادامه دار نخواهد بود به این دلیل که از این لحظه به بعد تبدیل به خاطره می شود و باید تلاش کنیم که در مسیر حرکت کنیم.

این کارگردان درخصوص اینکه به سیمرغ فکر می کرد گفت: اینکه بگویم فکر نمی کردم دروغ است اما برایش هیچ مجله خبریمه ریزی ای نداشتم، احساس کردم که در فیلم اگر حرف مناسبی زده باشیم و ایده مناسبی را پرورانده باشیم به جان مخاطبان و هیأت داوران می نشیند و طبیعتا آن ها ری اکشنشان را نسبت به فیلم نشان خواهند داد.

امیرحسین عسگری درخصوص سیمرغ بهترین بازیگر مرد که تعلق گرفت به امین حیایی بازیگر فیلم "برف اخر" گفت: به تنها سیمرغی که فکر می کردم امین حیایی بود، نه به این خاطر که در "برف آخر" بازی کرده است به این دلیل که درخشان ظاهر شد.

انتهای پیام//

او در پایان درباره اینکه چقدر در هدایت امین حیایی برای ایفای نقشش نقش داشته است گفت: سینما یک کار گروهی است حتما در گفت و گو ها و مشورت ها به سمت مسیر مناسب و جذاب حرکت کردیم.


پست های مرتبط