مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد

حجت الاسلام والمسلمین برومند رازیانی به عنوان مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از کردستان؛ روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مسئولان استانی، مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد.

در این مراسم از خدمات و تلاش های حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حاتمیان تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام والمسلمین برومند رازیانی به عنوان مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی کردستان معرفی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی در این مراسم اظهار کرد: از اعتماد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر دارم و حضور ایشان را در کردستان ارج می نهیم.

وی افزود: مردم کردستان شایسته والاترین خدمت ها هستند و ما بر خود وظیفه می دانیم که در عرصه فرهنگی و تبلیغ مبانی دینی در منطقه تلاش کنیم.حجت الاسلام والمسلمین رازیانی خاطرنشان کرد: تبلیغ و تبیین تنها راهکار مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم است و امیدواریم مبلغان دینی و نخبگان کردستانی ما را در این مسیر یاری نمایند.

وی افزود: امیدواریم خداوند متعال ما را یاری کند که با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و علمای منطقه بتوانیم زحمات پیشینیان را ادامه دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان در این مراسم گفت: دغدغه جهاد تبیین مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و همه مردم به ویژه نخبگان جامعه باید این مهم را مدنظر داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حاتمیان، اظهار کرد: توفیق خدمت در کردستان در دو بازه زمانی مایه افتخار برای بنده بوده است.

وی افزود: در این دو برهه با اندیشمندان و علمای بزرگ اهل سنت منطقه کردستان بهره های بسیاری بردیم.

حجت‌الاسلام حاتمیان خاطرنشان کرد: بهره جستن از برداشت های مختلف از متن دین موجب پویایی جامعه است و میزان تاب آوری جامعه در برابر اندیشه های مختلف موجب رشد و بالندگی است.

وی افزود: بر همین اساس خدمت در کردستان و حضور در بین اندیشمندان اهل سنت موجب رشد بوده و خرسندم که بخشی از زندگی خویش را در این استان سپری کردم.

حجت‌الاسلام حاتمیان اظهار کرد: کانون های فرهنگی تبلیغی در کردستان ظرفیت بزرگ فرهنگی در این استان هستند و هم اکنون بیش از ۱۶۰ کانون در استان فعال هستند.

وی افزود: وجود ۴۰۸ خانه قرآنی، ۲۶۰ هیأت مذهبی و ۴۰ موسسه قرآنی از دیگر ظرفیت های مهم فرهنگی در این استان است.

حجت‌الاسلام حاتمیان تصریح کرد: اگر فعالیتی در استان شکل می گیرد با تلاش و مجاهدت نخبگان است و همه حرکت ها و مجاهدت های جامعه در حوزه های مختلف هنگامی به سامان می رسد و نتیجه مطلوب را خواهد داشت که به سمت هدفی متعالی پیش برود و اگر آن هدف توسط رهبری عالم تبیین شود بدون شک مسیری روشن را برای همگان ترسیم می کند.

وی افزود: دغدغه جهاد تبیین مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و همه مردم به ویژه نخبگان جامعه باید این مهم را مدنظر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تبیین معارف دین موجب رشد جامعه بوده و این رسالت را رهبر معظم انقلاب از همه ما می خواهند.

انتهای پیام


پست های مرتبط