سخت گیری بیش از حد به اصناف در شرایط کنونی منطقی نیست

دادستان قزوین گفت: سخت گیری بیش از حد به اصناف و کسبه منطقی نیست و موجب نارضایتی مردم می شود



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از قزوین؛ محمد قاسمی در جلسه ستاد کرونای اسنتان قزوین که عصر یکشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: همه نگران مدیریت و کنترل بیماری کرونا هستیم تا وارد موج های دیگری نشویم و در این میان مشارکت مردم در کارها بسیار موثر است.

وی اضافه کرد: شرایط کرونا تقریبا در همه نقاط کشور یکسان و مشابه شده و ما نیز ضمن توجه به چالش های داخل استان بایستی فشار مضاعفی به مردم و اصناف وارد نکنیم.

دادستان قزوین یادآورشد: محدودیت های کسب و کار در استانهای هم جوار با توسعه واکسیناسیون کمتر شده ولی ما هنوز سخت گیری هایی داریم که باید در آن بازنگری کنیم.

قاسمی گفت: وقتی در استان های مجاور این محدودیت نیست برای مردم تناقض و بی اعتمادی ایجاد می شود هرچند به دلیل این که قزوین در مسیر ۱۱ استان کشور است بایستی نظارت های ما بیشتر شود اما منطقی نیست فشار به کسبه را افزایش دهیم.

وی اظهارداشت: اصناف در دو سال اخیر چالش زیادی داشته اند و همچنان بایستی مالیات و بیمه های خود را پرداخت کنند و محدودیت بیشتر جایز نیست و این افراد انتظار رفتار دو گانه را ندارند لذا برخی معترض هستند چرا در استانهای دیگر فعالیت اصناف آزاد شده اما در قزوین سخت گیری می کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: اگر قرار است گشایشی صورت گیرد حتما بر اساس مقررات باشد و اتحادیه ها هم بیشتر نظارت کنند تا کسی تخلف نکند و کسب و کار هم تعطیل نشود.

وی خواستار نظارت همه جانبه و اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و اصناف شد.

انتهای پیام


پست های مرتبط