توزیع ۱۳ میلیون لیتر نفت سفید در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شهریور ماه سال جاری تاکنون با تلاش کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، تعاون روستایی و امور عشایری این استان بیش از ۱۳ میلیون لیتر نفت سفید توزیع شد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سالار خشایی با یادآوری این که نفت سفید بر اساس کارت بانکی سرپرست خانوار هر لیتر یکهزارو ۵۰۰ ریال به فروش می رسد، اظهار داشت: باتوجه به شدت سرما در روستاهای بخش دیشموک طی روزهای اخیر ۴۵ هزار لیتر نفید سفید در روستاهای سخت گذر و فاقد گاز توزیع شد.

خشایی بر آمادگی این شرکت برای رفع کمبود نفت سفید در روستاهای استان تاکید کرد و ادامه داد: می طلبد عاملان فروش نفت سفید با همکاری ادارات تعاون روستایی و امور عشایری با خرید نفت هرگونه مشکل کمبود نفت در مناطق فاقد گاز در این استان را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: توزیع نفت سفید در مناطق دور دست استان، افزون بر رفاه حال اهالی مناطق سخت گذر و سردسیری، سبب کاهش استفاده از چوب درختان جنگلی به منظور تامین گرما،پخت غذا و پیشگیری از تخریب این سرمایه‌های خدادادی می‌شود.

انتهای پیام


پست های مرتبط