سفر نوروزی با ون اجاره ای

سفر نوروزی با ون اجاره ای بهترین گزینه برای گروه‌های بزرگ و خانواده‌هایی است که علاقه مند به تجربه ی سفر گروهی می باشند.



به گزارش مجله خبری، تجربه سفر گروهی با اجاره ون ، خاطره‌ای به یاد ماندنی را برای همراهانتان رقم خواهد زد. گاهی ممکن است تصمیم به یک سفر گروهی بگیرید و یا ممکن است حجم وسایلتان برای سفر به شمال یا دیگر مناطق کشور زیاد باشد. در نتیجه ممکن است خودروی شخصی شما فضای کافی برای گنجاندن آن را نداشته باشد. حال با اجاره ون می توانید از داشتن فضا و راحتی آن لذت ببرید.

در ادامه مطلب به معرفی انواع ون‌های مسافرتی برای سفر گروهی و خانواده‌های پرجمعیت خواهیم پرداخت. همچنین شرایط اجاره ون در نوروز و مزیت های آن نسبت به خودروی شخصی را برایتان شرح خواهیم داد.

ون اجاره ای در نوروز

هنگامی که یک ون یا مینی ون اجاره می‌کنید بدون اینکه احساس ناراحتی در نشستن و یا کمبود فضای جاسازی وسایل در یک خودروی شخصی را داشته باشید به راحتی سفر می‌کنید. با ون اجاره ای می‌توانید از هر مکانی دیدن کنید و در هرجا که دلتان می‌خواهد توقف داشته باشید.

اگر خودروی شخصی تان برایتان کوچک است، می توانید با بررسی شرکت های معتبر اجاره خودرو در تهران ، اقدام به اجاره یک ون سالم با ظرفیت بالا کنید و 14 نفر از دوستان یا افراد خانواده تان را با خود همراه کنید.

انواع ون اجاره ای در نوروز

نوع اجاره ون برای شمال و یا شهرهای دیگر بستگی به تعداد نفرات همراه تان دارد. به عنوان مثال، ون‌های موجود در شرکت کافه رنت از 6 نفره تا 14 نفره قابل رزرو هستند. همچنین اگر به خودروی بزرگ تری نیاز داشته باشید می توانید با اجاره مینی بوس فیات دوکاتو تجربه یک سفر دلچسب را به همراهانتان هدیه دهید.

در جدول زیر لیست تمامی ون های اجاره ای در نوروز را مشاهده می کنید که همگی امکان رزرو از شرکت های معتبر اجاره خودرو را دارند.

انواع ون اجاره ای دربستی

ون هیوندای H350

ظرفیت خودرو 13 نفر

ون تویوتا هایس

ظرفیت خودرو 14 نفر

ون مکسوس 780

ظرفیت خودرو 14 نفر

ون دلیکا

ظرفیت خودرو 11 نفر

مینی بوس فیات دوکاتو

ظرفیت خودرو 16 نفر

اجاره خودرو در نوروز بیشتر از هرزمان دیگری در سال اتفاق می‌افتد. تجربه یک سفر گروهی با یک خودروی بزرگ و جادار در حالی که از مکان‌های دیدنی بازدید می‌کنید و در هر مکانی توقف می‌کنید بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

اجاره ون و تهران گردی در نوروز

از آنجایی که شهر تهران در ایام عید، به یکی از خلوت ترین شهرهای کشور تبدیل می شود، بسیاری از ساکنین این شهر، تهران گردی در نوروز را به سفر کردن ترجیح می دهد. اجاره ون یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که قصد تهران گردی با دوستانشان دارند. بدین ترتیب می توانند با استفاده از اجاره ون در نوروز، با دوستان یا خانواده شان به تهران گردی بپردازند.

مزایای سفر با ماشین اجاره‌ای

مزایای سفر با ماشین اجاره‌ای ، به بزرگ و جادار بودن آن ختم نمی‌شود. شما می‌توانید هنگام رزرو انتخاب کنید که خودرویتان به صورت با راننده یا بدون راننده باشد و دیگر لازم نیست نگران بیمه خودرو، عوارض خودرو و بازرسی فنی خودرو باشید، زیرا که ون های اجاره ای در نوروز همگی دارای بیمه و تضمین سلامت فنی می باشند.

کاهش استهکلاک خودروی شخصی

یکی از دلایلی که سفر نوروزی با ون اجاره ای بهتر از سفر با خودروی شخصی است، این موضوع می باشد که با اجاره ون، خیالتان از بروز مشکلات فنی در شهر مقصد راحت خواهد بود. اگر تمام جوانب و هزینه‌های پیش بینی شده برای خودرویتان را ارزیابی و بررسی کنید متوجه می‌شوید که اجاره ون بسیار با صرفه تر خواهد بود. زیرا دیگر نیاز نیست نگران استهلاک و دیگر موارد مربوط به خودروی شخصی تان باشید. همچنین اگر توان خرید خودروی شخصی را ندارید و یا نمی‌توانید تعداد بیشتری افراد را در سفر با خود همراه کنید بهترین انتخاب شما اجاره ون خواهد بود.

ایمنی خودروهای اجاره ای

گاه پیش می‌آید که قصد سفر به مکانی دور دست را دارید اما به ایمنی خودروی شخصی خود برای این سفر اطمینان ندارید. در این صورت می‌توانید با انتخاب یک ون پرقدرت، ایمنی سفر خود را تضمین کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرگونه تصمیم گیری ابتدا شرایط تمامی ون های اجاره ای موجود را بررسی کنید تا بهترین انتخاب برای شروع یک سفر خاطره انگیز را دریافت نمایید.

آزادی در گشت و گذار

سفر با اتوبوس و تاکسی و یا به طور کلی سفر با وسایل نقلیه عمومی باعث می‌شود تا شما محدودیت در حمل و نقل داشته باشید. حال ممکن است در حین مسیر از یک مکان دیدنی عبور کنید و دلتان بخواهد توقفی کوتاه در این منظره داشته باشید. شما با صرف همان هزینه حمل و نقل می‌توانید تجربه ای لذت بخش و ارزان را در سفر نوروزی تان با ون اجاره ای تجربه کنید.

تجربه ای لذت بخش با دوستانتان

سفر گروهی با اجاره ون زمانی که با دوستانتان تصمیم می‌گیرید به یک سفر کوتاه بروید بسیار لذت بخش خواهد بود. هنگامی‌که با دوستانتان تصمیم به سفر می‌گیرید ممکن است تعداد خودروها به 2 یا 3 عدد برسد. این امر هزینه‌های استهلاکی و تأمین سوخت را به دنبال خواهد داشت. حال با اجاره یک ون به جای رانندگی 2 یا 3 خودرو در مصرف سوخت هم صرفه جویی خواهید کرد. در نتیجه با اجاره ون برای شمال در حالی که مسافرت می‌کنید با دوستان خود شوخی کنید و بخندید و هزینه اجاره ون را بین خود تقسیم کنید.

سخن پایانی

کافه رنت یکی از مراکز اجاره دهنده ون در تهران است که ون های خود را به صورت بدون راننده و با راننده اجاره می دهد. از ون های پرطرفدار این شرکت می توان به ون تویوتا هایس، ون هیوندایی H350 و ون دلیکا اشاره نود که همگی دارای سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی با کیفیت و سلامت ایمنی و فنی می باشند.

سفر نوروزی با اجاره ون می‌تواند یک خاطره به یاد ماندنی را برای شما و دوستانتان ثبت کند. پس اگر قصد سفر نوروزی با ون اجاره ای را دارید، بهتر است از همین حالا دست به کار شده و ون مورد نظرتان را رزرو نمایید. تا با خیال راحت برای یک سفر دسته جمعی مجله خبریمه ریزی کنید و تعطیلات را به خوش گذرانی سپری کنید.

انتهای پیام/


پست های مرتبط