ساماندهی بازارهای روز در روزهای پایانی سال در اولویت قرار گیرد

فرماندار آبیک گفت: ساماندهی بازارهای روز، کنترل رعایت بهداشت و قیمت در مراکز خرید از سوی شهرداری و نهادهای متولی در اولویت قرار گیرد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از قزوین؛ حامد فتوحی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در دومین جلسه شورای سلامت شهرستان آبیک که عصر شنبه در فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: محیط زیست از موضوعات مهمی است که با سلامت مردم ارتباط دارد و برای حل مشکلات این حوزه همه مدیران بایستی همکاری و مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مردم شهر آبیک در خصوص فعالیت درمانگاه بیاضیان بود که با کمک مسئولان، ضمن جداسازی مرکز واکسیناسیون، برای افراد نیازمند تست پی‌سی‌آر هم ورودی و خروجی جداگانه ای پیش بینی شد که رضایت مردم را در پی داشت.

فتوحی با اشاره به مسائل درمانی شهر زیاران گفت: تعطیلی تنها داروخانه شهر زیاران یکی از مشکلات مردم این شهر بود که امروز فعالیت مجدد این داروخانه آغاز شد و مجوز جدیدی هم برای راه اندازی داروخانه دیگری برای این شهر صادر شده است.

سرپرست فرمانداری آبیک گفت: توجه به روز بازارها به خصوص در روزهای پایانی سال، باید در اولویت قرار گیرد تا ضمن رعایت بهداشت برای حفظ سلامت مردم برای کنترل قیمتها نیز اقدام لازم صورت گیرد.

فتوحی اظهارداشت: شهرداری‌ها برای تقویت سلامت مردم لازم است نسبت به ایجاد مسیر دوچرخه سواری و ترغیب شهروندان به استفاده از دوچرخه همت کنند.

وی تصریح کرد: از مدیران اتحادیه های اصناف و اداره بهداشت و سایر دستگاه‌های متولی انتظار داریم نظارت بیشتری بر فعالیت نانوایی‌ها داشته باشند و گشت های بازرسی‌های را بیشتر کنند.

فتوحی اضافه کرد: جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان آبیک، مکلف شدن پیمانکاران برای تسریع در کار و تکمیل طرح های نیمه تمام و استفاده از فضای مجازی برای اطلاع رسانی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام


پست های مرتبط