فرماندار لامرد: شهرستان لامرد برای پذیرش مهمان‌های نوروزی آماده است

فرماندار شهرستان لامرد با اشاره به کاهش شیوع ویروس کرونا و رنگ بندی این شهرستان، شرایط آب و هوایی مساعد و بازار خرید ده‌شیخ، از آمادگی شهرستان لامرد برای پذیرش مهمان‌های نوروزی خبر داد.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از شهرستان لامرد؛ اسماعیل رستگار با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حین سفر و تزریق واکسن گفت: دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا شهرستان لامرد در گرو دستورالعمل های ستاد استانی است لذا مسئولان حوزه بهداشت و درمان شهرستان اهتمام ویژه ای در این راستا داشته باشند.
وی با بیان اینکه تمامی دستگاه ها به ویژه شهرداری ها و دهیاری ها باید نسبت به زیباسازی و پاکسازی سطح شهرها و بخش ها اقدام کنند افزود: از ۱۵ اسفند ماه هرگونه حفاری توسط دستگاه های خدمات رسان اعم از آب، برق، گاز تلفن و مخابرات اکیداً ممنوع است همچنین از ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ بازدید، نظارت و کنترل جایگاه های سوخت و مراکز اقامتی، پاکسازی نخاله ها و زباله های بازار ده شیخ باید افزایش یابد.
رستگار ادامه داد: تهیه لیست کاملی از مهامنسراهای ادارات و نهادهای شهرستان، تعریف یک قاضی کشیک در دادگاه، فعالیت دوچندان پلیس راهور و حمل و نقل جاده ای، نصب تابلو راهنما برای مسافران، استفاده از سالن ها و امکان ورزشی در صورت لزوم، توزیع ماسک در مبادی ورودی شهر، پاکسازی پارکها و فضاسازی سطح شهر لامرد و ... از جمله مجله خبریمه ها و تمهیدات شهرستان لامرد برای پذیرش و استقبال از میهمانان نوروزی است.
پلیس راهور و اماکن، نیروی انتظامی، دستگاه‌های امنیتی و نیروهای مقاومت بسیج سپاه کمیته انتظامی، تمامی آموزش و پرورش های سطح شهرستان لامرد، اداره اوقاف، ورزش و جوانان، هلال احمر، شهرداری و اورژانس کمیته اسکان، شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرها و ادارات خدمات رسانی چون برق، آب، گاز، مخابرات، میراث‌فرهنگی، اصناف و فرمانداری کمیته خدمات شهری و پشتیبانی را تشکیل می دهند.
انتهای پیام

پست های مرتبط