تشکیل کمیته های 11 گانه ستاد نوروزی / زمینه استقبال از مسافران نوروزی شادگان مهیا شود

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: هر نهاد و دستگاه اجرایی در این شهرستان باید با تمام توان نسبت به اجرایی شدن شرح وظایف و ایجاد شرایط مناسب برای مسافران نوروزی اقدام کند.



به گزارش خبرنگار مجله خبری از شادگان، امید صبری پور ظهر امروز چهارشنبه 11 اسفند ماه 1400 در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شادگان اظهارکرد: در راستای خدمت رسانی به مسافران نوروزی ۱۱ کمیته در شهرستان شادگان تشکیل شده است.

او گفت: این کمیته ها شامل حمل و نقل ، امداد و نجات ، انتظامی و امنیتی، امور شهرداری ها و دهیاری ها، مجله خبریمه ریزی و آمار، اسکان و رفاه، تنظیم بازار ، رسیدگی به شکایت ها، سلامت و محیط زیست ، امور فرهنگی و فضای مجازی و کاروان های راهیان نور است.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: این جلسه با هدف تشریح دستورالعمل ابلاغی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر، همچنین انجام مجله خبریمه‌ریزی لازم و ایجاد انسجام و هماهنگی کمیته‌ها و اعضای ستاد در خدمت رسانی به مسافران و گردشگران برگزار شده است.

صبری پور بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی تمهیدهای لازم در زمینه سفرهای نوروزی در سطح شهرستان را انجام دهند.

نماینده عالی دولت در شادگان با بیان اینکه هر نهاد و دستگاه اجرایی در این شهرستان باید با تمام توان نسبت به اجرایی شدن شرح وظایف و ایجاد شرایط مناسب برای مسافران نوروزی اقدام کند، اضافه کرد: پارک‌ها و مراکز گردشگری باید از لحاظ روشنایی، امنیتی، بهداشتی و امکانات اولیه مجهز بوده و به راحتی در دسترس باشند.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان با تاکید بر اینکه ضرورت دارد تا قبل از نوروز با مجله خبریمه‌ریزی مناسب، درست و اصولی همه چالش‌ها، درخواست‌ها و آسیب‌های موجود در این حوزه را بررسی و برطرف کنیم، تاکید کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف در اجرای مجله خبریمه‌های ستاد به ویژه در نوروز بسیار مهم است و موجب رضایتمندی مسافران نوروزی خواهد بود./انتهای پیام


پست های مرتبط