رستم قاسمی : عملیات ساخت مسکن در کشور یک تا یک سال و نیم به طول می‌انجامد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات ساخت مسکن در کشور یک تا یک سال و نیم به طول می‌انجامد، گفت: این در حالی است که در نهایت زمان تمام شده برای تکمیل این طرح در استان مرکزی به پیگیری‌ها و ظرفیت‌های موجود بستگی دارد.



به گزارش مجله خبری از اراک ، رستم قاسمی در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران افزود: امروز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی در حال ساخت استان مرکزی مورد بررسی قرار گیرد و همچنین برای گام بعدی نیز مجله خبریمه‌ریزی می‌شود.

وی بیان کرد: استان مرکزی در آماده‌سازی عوامل مربوط به ساخت واحدهای مسکن ملی از قبیل انتخاب و جانمایی زمین بسیار موفق عمل کرده که جای تقدیر و تشکر دارد و امروز عملیات اجرایی بخشی از این طرح ارزشمند آغاز می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص الکترونیکی شدن مجوزهای کسب و کار تصریح کرد: این مهم دستور رئیس جمهوری است و وزارتخانه‌ها باید خود را به این درگاه متصل کنند، خوشبختانه چون وزارت راه و شهرسازی زیرساخت‌های مطلوبی را از جمله سامانه املاک و اسکان، سامانه نهضت ملی مسکن و سامانه‌های حمل و نقل که امروز در وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است را از قبل تهیه کرده، می‌تواند در حوزه اشتغال به خصوص در سرعت بخشیدن به صدور مجوزها موفق عمل کند.

قاسمی یادآورشد: عملیات اجرایی هشت هزار و ۱۰۰ واحدی اراک از امروز آغاز می‌شود.




پست های مرتبط