نهالستان بزرگ کرج سالانه 650 هزار درخت تولید می‌کند

رئیس شورای شهر کرج در بازدید از نهالستان بزرگ کرج گفت: طبق آمار، سالانه ۶۵۰ هزار درخت و ۸۰۰ هزار درختچه در این نهالستان تولید می‌شود.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از استان البرز، جواد چپردار صبح امروز پنج شنبه در حاشیه بازدید از نهالستان بزرگ کرج با اشاره به تولید نهال دراین نهالستان گفت: طبق آمار ارائه شده در این مجموعه که زیر نظر سازمان سیما منظر مدیریت می شود سالانه ۶۵۰ هزار درخت و ۸۰۰ هزار درختچه تولید می‌شود.

وی با اشاره به انجام اقدامات چشمگیر از سوی این سازمان از جمله استمرار روند تولید قلمه و نشاء گل‌های فصلی و درختچه‌ای سازگار با اقلیم کرج در گلخانه‌های این مجموعه افزود: خودکفایی مدیریت شهری کرج در حوزه تولید انواع نهال و گل و گیاه قابل تقدیر است که این مهم کمک بسیار زیادی به رونق چرخه اقتصادی شهرداری و حوزه گل و گیاه کرج و استان البرز می‌کند.

این مسئول ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیریت و پرسنل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در ادوار گذشته به ویژه کارگران حوزه فضای سبز، اظهار داشت: اولویت مدیریت شهری در افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار است و این روند باید تدوام داشته باشد.

رئیس شورای شهر کرج بر ضرورت ساماندهی ورودی‌های شهر تاکید کرد و گفت: طبق توافقات و هماهنگی بعمل آمده با مشارکت استانداری البرز و مدیریت شهری کرج، طرح پاکسازی و ساماندهی و ارتقاء فضای سبز حاشیه اتوبان از گرم دره تا کمالشهر اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام


پست های مرتبط