دستگیری 5 سوداگر مرگ و کشف یک تن مواد مخدر در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 5 سوداگر مرگ و کشف بیش ازیک تن مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح خبر داد.



به گزارش مجله خبری از سیستان و بلوچستان ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان "زاهدان" به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مسیر حرکت قاچاقچیان، اعضای این باند مسلح را که با 2 دستگاه پژو 405 و یک دستگاه وانت پیکان در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور فرعی "گراغه" بودند، مشاهده و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در عکس العملی سریع و با آتش پر حجم خود خودروهای قاچاقچیان را متوقف و ضمن دستگیری 5 سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروهای توقیفی از آن ها، یک تن و پنج کیلو انواع مواد افیونی را کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات، یک قبضه سلاح کلاش به همراه 23تیر جنگی و یک قبضه سلاح شکاری از قاچاقچیان کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص را با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام


پست های مرتبط