البرز به قطب دوومیدانی کشور در رده پایه تبدیل شده است

مجمع سالیانه هیئت دو ومیدانی استان البرز در حالی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد که دبیر فدراسیون، البرز را قطب دوومیدانی کشور در رده پایه عنوان کرد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ این مجمع صبح امروز یکشنبه با حضور مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، رضایی دبیر فدراسیون دو ومیدانی، گلستانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، خزایی رئیس هیئت دو ومیدانی استان و اعضای مجمع هیئت انجام گرفت.

در این نشست تقویم، مجله خبریمه ها و همچنین عملکرد مالی هیئت بررسی و مورد تأیید اعضا قرار گرفت.

مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که دو ومیدانی جزو هیئت های فعال و موفق استان در سال گذشته بوده است، گفت: نتایج موفق و عملکرد درخشان ورزشکاران استان در میادین ورزشی این رشته نشان دهنده پتانسیل بالای دو ومیدانی در البرز است.

وی افزود: در رشته ای مانند دو ومیدانی که مادر رشته ها معروف است، بحث استعدادیابی بسیار مهم بوده و باید در دستور کار هیئت قرار گیرد.

در ادامه رضایی دبیر فدراسیون دو ومیدانی نیز با تمجید از عملکرد هیئت البرز گفت: استان البرز در رده های سنی پایه به یک قطب در دوومیدانی کشور تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: هیئت دو و میدانی البرز در شاخص هایی همچون آموزش، همگانی کردن رشته و ... بسیار عملکرد خوبی داشته و در ارزیابی های فدراسیون در رده استان های برتر کشور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام


پست های مرتبط